Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii avand ca obiect: ?CRESTEREA INTEROPERABILITATATII SISTEMELOR INFORMATICE INTRE UNITATILE ADMINISTRATIV -TERITORIALE DIN JUDETUL ARAD?


Anunt de participare numarul 103659/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  Diana PUIA, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii avand ca obiect: ?CRESTEREA INTEROPERABILITATATII SISTEMELORINFORMATICE INTRE UNITATILE ADMINISTRATIV -TERITORIALE DIN JUDETUL ARAD?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Consiliului Judetean Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii avand ca obiect: ?CRESTEREA INTEROPERABILITATATII SISTEMELORINFORMATICE INTRE UNITATILE ADMINISTRATIV -TERITORIALE DIN JUDETUL ARAD?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii avand ca obiect: ?CRESTEREA INTEROPERABILITATATII SISTEMELORINFORMATICE INTRE UNITATILE ADMINISTRATIV -TERITORIALE DIN JUDETUL ARAD?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 636, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 30.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 2.5 % din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial ? Cresterea Competitivitatii Economice - Axa Prioritara III Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 1, Fisa de ?Informatii generale? formular nr. 2, Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 - formularul nr. 4; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ANAF; Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, actualizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate trebuie sa fie de minim: 3.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular nr.7, fisa de experienta similara formularul nr. 5, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ?Formularul nr.10, Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract- Formularul nr.11, -Declaratia de exclusivitate si disponibilitate - Formularul nr. 12, Declaratia privind respectarea masurilor de protectie a muncii-Formular nr. 15; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formularul nr. 16, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora ? Formularul nr. 17 A insotita de un acord de asociere Formularul nr. 17, Certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, certificarea sistemului de management al securitatii informatiei, respectiv ISO 27001 sau echivalent, certificarea sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent, Declaratia privind respectarea masurilor de protectie a muncii-Formular nr. 15, certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale, respectiv OHSAS 18001 sau echivalent, declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare-formular nr.18
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract similar sau cel mult 3 contracte similare, a caror valoare insumata sa fie de minim 1.600.000 lei.Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): -1 manager de proiect, -1 expert in managementul documentelor si fluxurilor electronice-1 expert in securitatea informatiei. Pentru managerul de proiect?Minim 10 ani experienta profesionala, din care 5 ani in implementarea proiectelor IT;?Participarea ca expert in minimum 1 proiect in domeniul administratiei publice care au avut componenta de managementul electronic al informatiei?Experienta ca manager de proiect in cel putin 3 proiecte.Pentru expertul cheie in managementul documentelor si fluxurilor electronice: Experienta profesionala generala: ?Cel putin 5 ani experienta in domeniul IT, din care cel putin 3 ani de experienta in lucrul cu sistemele de management al documentelor/ continutului electronic;?Participarea ca expert in minimum 3 proiectin domeniul administratiei publice care au avut componenta de managementul documentelor.Experienta profesionala specifica: ?Participarea ca expert in cel putin 1 proiect in managementul documentelor/continutului electronic, design si implementare a unui sistem de mesagerie si managementul documentelor, pentru minimum 300 de utilizatori. Pentru expertul cheie in securitatea informatiei.Experienta profesionala generala: ?Cel putin 5 ani experienta in domeniul IT, din care cel putin3 ani de experienta in domeniul securitatii IT?Participarea ca expert in minimum 3 proiect care au avut componenta de politici si proceduri de securitate a informatieiExperienta profesionala specifica: ?Participarea ca expert in minimum 1 proiect in domeniul analizei si evaluarii riscurilor informatice, folosind metodologii recunoscute international, iar beneficiarul proiectului trebuie sa fie o organizatie de cel putin 300 de angajati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Nivelul calitativ si tehnic
40%
Descriere:
3.
Metodologie, suport tehnic si asistenta
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii CVAP(dupa caz), alte persoane autorizate de autoritatea contractanta(dupa caz expertii cooptati)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Programul Operational Sectorial ? Cresterea Competitivitatii Economice - Axa Prioritara III Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, DMI ? 2, ? Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?, Operatiunea 2Implementarea de sisteme TIC in scopul cresterii interoperabilitatii sistemelor informatice.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
durata contractului-estimat 12 luni cfm graficului prezentat in caietul de sarcini
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serv. Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer