Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestari servicii care va avea ca obiect servicii de consultanta, dirigentie de santier, urmarire si receptie a lucrarilor de reparatii curente, igienizari si reabilitari la unitatile de invatamint preuniversitar si unitatile sanitare publice aflate in ad


Anunt de participare numarul 101941/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala:  Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014820, Romania, Punct(e) de contact:  Ionut Manea, Tel. 0213193251, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0213193252, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrarea unitatilor de invatamant si unitatilor sanitare publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestari servicii care va avea ca obiect servicii de consultanta, dirigentie de santier, urmarire si receptie a lucrarilor de reparatii curente, igienizari si reabilitari la unitatile de invatamint preuniversitar si unitatile sanitare publice aflate in administrarea A.U.I.P.U.S.P. Sector 1.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: conform listei anexa 1 din fisa de date a achizitiei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari servicii care va avea ca obiect servicii de consultanta, dirigentie de santier, urmarire si receptie a lucrarilor de reparatii curente, igienizari si reabilitari la unitatile de invatamint preuniversitar si unitatile sanitare publice aflate in administrarea A.U.I.P.U.S.P. Sector 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestari servicii care va avea ca obiect servicii de consultanta, dirigentie de santier, urmarire si receptie a lucrarilor de reparatii curente, igienizari si reabilitari la unitatile de invatamint preuniversitar si unitatile sanitare publice aflate in administrarea A.U.I.P.U.S.P. Sector 1.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare :14.000 leigarantia de buna executie - 6% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de atestare fiscala, Certificatul de atestare privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator, Certificat de inregistrare fiscala, Cazierului fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile la 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla)-declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-.Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1.400.000 lei-200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o -executarea in ultimii 3 (trei) ani, de catre ofertant, a unor contracte similare care au avut ca obiect prestarea serviciilor de consultanta, dirigentie de santier, urmarire si receptie lucrari de constructii si instalatii, a caror valoare cumulata va fi deminim 400.000 lei (exclusiv TVA).-Operatorul economic trebuie obligatoriu sa faca dovada ca are ca personal angajat cel putin trei diriginti de santier, specializarea constructii civile, atestati de organele competentesi care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract-Operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are ca personal angajat cel putin putin doi diriginti de santier, specializarea instalatii, atestati de organele competente i care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.-ISO 9001 - pentru consultanta in domeniul constructiilor civile si a instalatiilor; , ISO 14001, ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 400.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2010 11:00
Locul: AUIPUSP cu sediul in B-dul Poligrafiei, nr. 4, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.83, Fax:  021/319.16.88
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de recurs 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUIPUSP sector 1- Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Poligrafiei, nr.4, sector 1, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  014820, Romania, Tel. .021/3193250, Fax:  021/3193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer