Licitatie Publica - PRESTARI SERVICII COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE
Anunt de participare numarul 97078/30.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Lorena Ilona Gogot, Tel.311.89.70, Email: [email protected], Fax: 319.30.72, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTARI SERVICII COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii colectare si transport deseuri menajere - 6.000 mc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii colectare si transport deseuri menajere - 6.000 mc.
Valoarea estimata fara TVA: 198, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Per.de val.a ctr.de la semnare pana la 31.12.2010.Ctr.se poate prelungi pana la 30.04.2011.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.05.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 1.980 leiGarantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului, 2.5%pentru IMM-uri.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea achizitiei: bugetul M.Ap si CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea / subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar (original sau copie legalizata)
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)(original sau copie legalizata)
-Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (CUI).
-Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Declaratie ce contine informatii privind dotarile specifice-Utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport
-Declaratie ce contine informatii privind personalul mediu, in ultimii 3 ani-Asigurarea cu personal de specialitate
-Ofertantii romani / straini trebuie sa detina si sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO 9001:2001 sau echivalent -Certificatul sa fie emis de catre un organism de certificare a sistemelor de management al calitatii acreditat de catre Organismul National de Acreditare din Romania RENAR sau echivalent
-Ofertantii romani/straini trebuie sa detina si sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al protectiei mediului conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO 14001:2004 sau echivalent.- Certificatul sa fie emis de catre un organism de certificare a sistemelor de management al protectiei mediului acreditat de catre Organismul National de Acreditare din Romania RENAR sau echivalent.
-Ofertantii romani / straini trebuie sa detina si sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii si sanatatii in munca conform cu cerintele din standardul OHSAS 18001:2002 sau echivalent- Certificatul sa fie emis de catre un organism de certificare a sistemelor de management al securitatii si sanatatii in munca acreditat de catre Organismul National de Acreditare din Romania RENAR sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22/24.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - Amfiteatrul din Ambulatoriu de specialitate.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti si comisia de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante- Oficiul Contencios
Adresa postala: str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel.021-319.30.51/int 803, Fax: 021-319.30.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2010 10:32