Licitatie Publica - Prestari servicii cu buldoexcavator si cilindru compactor vibrator, conform cu caietul de sarcini
Anunt de participare numarul 144315/13.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. CITADIN S.A.
Adresa postala: Bd.Tudor Vladimirescu 32C, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700310, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Iorga, Tel. +40 0232240884, Email: [email protected], Fax: +40 0232240884, Adresa internet (URL): http: //www.citadinis.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii cu buldoexcavator si cilindru compactor vibrator, conform cu caietul de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: la beneficiar
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilajele vor fi folosite la lucrari de constructii : amenajare infrastructura , lucrari de sapare, nivelare, spart si incarcat materiale, compactarea platformei drumului, interventii in caz de urgenta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? buldoexcavator -3 bucati conform cu caietul de sarciniLot 2 ? cilindru compactor vibrator - 1 bucata conform cu caietul de sarciniOfertantul poate depune oferte pentru unu sau mai multe loturi
Valoarea estimata fara TVA: 576, 909RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de : Lot 1 ? buldoexcavator - 3 bucati conform cu caietul de sarcini- 10842, 66 LEILot 2 ? cilindru compactor vibrator - 1 bucata conform cu caietul de sarcini ? 695, 52 LEIConf. Art.86 alin.(1) din HG 925/2006. Garant de particip se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Valabil garantiei pentru particip: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui, conf.Art.86 din HG nr.925/2006 in Cont RO13BRDE240SA24175452400 deschis la BRD Iasi astfel : a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii;b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Pentru I.M.M.-uri garantia de participare va fi redusa cu 50 % si va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM.Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de Achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)ofertantul va depune contestatie la CNSC si acesta va fi respinsa.Cuantumul ce va fi retinut va fi conform Art.278 din OUG 34/2006 Garantia de buna executie se va constitui in cuantum, de 10% din valoarea fara TVA a contractului in conformitate cu dispozitiile Art.90 din HG nr.925/2006 modificat prin HG 1045/2011.Modul de constituire a garantiei de buna executie : orice instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara (Formulal nr. 13), sau societate de asigurari, in favoarea SC CITADIN SA, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului competent un cont de dispozitie distinct la dispozitia autoritatii contractante ( HG 1045/2011). Prima depunere va fi de minim 0, 5 % din valoarea totala a contractului prevede acestuia ofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 2 Cerinta obligatorie.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (actualizat prin Legea 278/2011) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 3. Cerinta obligatorie ;Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular 4. Cerinta obigatorie;Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular 5. Cerinta obigatorie;Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie - Prezentare formular 6. Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume:
1. Marius Ionescu ? Director General;2. Barzu Kristian ? Director Tehnic
3. Maria Gheorghiu ? Director Economic;4. Popa Cristina ? Sef Serv. Contabilitate;
5. Iorga Catalin ? Sef Serv. Achizitii
6. Tabarcea Gabriela ? Sef Serv. JuridicCerinta nr. 6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 Certificat constatator, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte :
-domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-pentru persoane juridice straine : orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana;
-In conformitate cu prevederile art.5 din Ordinul ANRMAP nr.509 din 14 septembrie 2011, conform articolului de lege se va accepta depunerea documentelor din formele - original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta obligatorie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra de afaceri - Cifra de afaceri pe ultimii trei ani . Valorile vor fi exprimate in lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 7 cu Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca in ultimi 3 ani a indeplinit/are in derulare minim 1 contract
de servicii similare. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor
certificate sau documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate
sau de catre clientul privat beneficiarNOTA: Certificatele/documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele
forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si
stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre
reprezentantul legal al ofertantului.
o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si la resursele de studiu si cercetare; conf. art. 188 alin. 2 lit. b din OUG 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 8.Formularul 16.Se va depune orice document care sa indeplineasca cerinta solicitata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2013 12:00
Locul: Bd.Tudor Vladimirescu nr. 32C, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art. 33, alin.(2) din HG.925/2006: Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se face prin compararea ofertelor financiare si intocmirea clasamentului. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Juridic din cadrul SC CITADIN SA Iasi
Adresa postala: Bd. Tudor Vladimirescu NR.32 C, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700310, Romania, Tel. +40 332884129, Email: [email protected], Fax: +40 232240884, Adresa internet (URL): http: //www.citadinis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2013 12:18