Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de dezinsectie si dezinfectie pentru unitatile de invatamant preuniversitar aflate in administrarea AUIPUSP- Sector 1


Anunt de participare numarul 136831/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Dragos BADEA, Tel. +40 213193251, Email: [email protected], Fax: +40 213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare unitati de invatamant si unitati sanitare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii dedezinsectie si dezinfectie pentru unitatile de invatamant preuniversitar aflate in administrarea AUIPUSP- Sector 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Unitatile de invatamant preuniversitar din administrarea AUIPUSP - Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 480, 943RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lotul I Contractele subsecevente se vor atribui trimestrialvaloarea celui mai mare contract subsecvent 356508Lotul II Contractele subsecevente se vor atribui lunarvaloarea celui mai mare contract subsecvent453363 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de dezinsectie si servicii de dezinfectie si furnizare filtre de acces compuse din dozatoare dezinfectant si covoare dezinfectante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
33191000-5-Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini anexat prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 480, 943RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform anexei B a prezentei documentatii.Se va completa Formular15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se varetine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006: LOTUL I 7.345, 08 lei;LOTUL I 8.500 lei; Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cumodificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau-ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la datadepunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate deasigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusivacoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (laadresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiilede mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis desocietatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitateasemnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printruninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie acontractului subsecvent in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent, subsanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G.nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare-buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Declaratia va fi completata si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu rol de decizie implicate in procedura de atribuire sunt: Mihail Dragos Badea, Cucu Mihai Dan, Angelescu Teodora, Virlan Florica si conform Ordinului ANRMAP 170/2012 - persoanele care aproba bugetul aferent autoritati contractante - Anca Ludu, Bogdan Pitigoi, Andrei Ioan Chiliman. Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular - Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care
se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect al procedurii de declarare a starii de faliment, nu si-au
suspendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei?in
oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011: (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru utilizarea produselor de protectie a plantelor clasificate ca foarte toxice (T+) si toxice (T).
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011.
Lotul I Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 713016.04 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si in Euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utilize ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR sau cele comunicate pe site-ul www.eu.europa.budget.
Lotul II Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 906726 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si in Euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utilize ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR sau cele comunicate pe site-ul www.eu.europa.budget.
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competentePentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
LOT 1 : Medic veterinar ;Operatori instruiti privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena , pentru dezinsectie conform Ordinului Ministerului Sanatatii Publice si al Ministerului Educatiei , Cercetarii si Tineretului nr 1225/5031/2003;
Responsabil SSM ; Coordonator tehnic si responsabilcontrolul calitatiiPersonal calificat confirmat prin Certificatul de atestare profesionala, cu pregatire in domeniul agricol (agricultura, horticultura, tehnician agricol), biologic, biochimic sau silvic, de nivel superior
LOT 2 : Medic veterinar ;Operatori instruiti privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena , pentru dezinfectie conform Ordinului Ministerului Sanatatii Publice si al Ministerului Educatiei , Cercetarii si Tineretului nr 1225/5031/2003;
Responsabil SSM ; Coordonator tehnic si responsabilcontrolul calitatii
Autorizatia pentru prestari servicii de dezinsectie /dezinfectie/deratizarepe teritoriul Municipiului Bucuresti , eliberata de Primaria Municipiului Bucuresti, in termen de valabilitate ;
Avizul Ministerului Sanatatii , in baza caruia produsele utilizate in dezinsectiesunt incadrate conform H.G.956/2005 privind plasarea pe piata a produselor Biocide , in grupele de toxicitate IIIsi IV ;
3. Avizul Ministerului Sanatatii , in baza caruia produsele utilizate in dezinfectie sunt incadrate conform H.G.956/2005 privind plasarea pe piata a produselor Biocide, dupa cum urmeaza : a) Grupa principala I ? Tip de produs 1 ? Produse biocide pentru igiena umana ;
b) Grupa principala I ? Tip de produs 2 ? Produse biocide pentru spatii private si zona de sanatate publica si alte produse biocide ;c) Grupa principala I-Tip de produs 4 ?Dezinfectante pentru industria alimentara si industria de preparare a furajelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT I : Experienta similara in prestari servicii dezinsectieOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat serviciisimilare in ultimii 3(trei) ani cu o valoare egala sau mai maredecat suma de 356394 lei.Prezentarea a cel putin 1contract prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara.
- Prezentarea proceselor verbale de receptie sau a altor documente justificative prin care sa se faca dovada prestarii serviciului .
- Prezentarea recomandarii datate, semnate si parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Se completeaza fise distincte pentru fiecare contract, care vor fi confirmate, prin prezentarea contractului de prestari servicii in copie, alprocesul-verbal de receptie la terminarea prestarii serviciuluiin copie precum si recomandarile din partea beneficiarilor .
LOT II: Experienta similara in prestari servicii dezinfectie si furnizare de produse si echipamentesimilare .
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aprestat serviciisimilare in ultimii 3 (trei) ani cu o valoare egala sau mai mare decat suma de 453363 lei
-Prezentarea a cel putin 1contract prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara.
- Prezentarea proceselor verbale de receptie sau a altor documente justificative prin care sa se faca dovada prestarii serviciului .
- Prezentarea recomandarii datate, semnate si parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Se completeaza fise distincte pentru fiecare contract, care vor fi confirmate, prin prezentarea contractului de prestari servicii in copie, alprocesul-verbal de receptie la terminarea prestarii serviciuluiin copie precum si recomandarile din partea beneficiarilor .
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului:
LOT I : masina de transportpentru necesarul de echipamente , substante etc.
Pompe de pulverizare , aparate depulverizarepentru interventia in interior ;
Pompe de pulverizare, aparate de pulverizarepentru interventia in exterior , in subsoluri sau alte spatii , fara riscuri pentru utilizatori si mediul inconjurator ;
Aspirator profesional pentru indepartarea reziduurilor dupa interventie ( dupa caz ) .Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.
Se va completa Formularul nr 22, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.
Operatorul econom
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului:
LOT II : masina de transport pentru necesarul de echipamente , substante etc.
Pompe de pulverizare , aparate de pulverizare pentru interventia in interior ;Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.
Se va completa Formularul nr 22, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.
Operatorul economic trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere conform careia dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate in Formularul nr. 22 nu sunt angajate la data depunerii ofertelor
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani.se va intocmi listacu personalul propus pentru indeplinirea contractului si se vor anexa CV-urile personalului de conducere , precum sia personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica .
Informatii privindsubcontractantii.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr.9 semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.
Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr.3.
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani.Formularul 7
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 14001Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (95de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P financiar n = (pret minim/pret n) x 95
2.
Termen de mobilizare la solicitarea de urgenta, pentru constatare
5%
Descriere: a)Pentru cel mai mic Termen de mobilizare ofertat in cadrul procedurii de atribuire se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) Pentru celelalte termene punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = T(n)/ T(minim) x 5 puncteTermen minim de mobilizare 1 ora si teremen maxim de mobilizare 3 ore.Termenul de mobilizare=termenul care trece de la solicitarea autoritatii pana la prezentarea la sediul respectiv.
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica In sensul evitarii ofertelor financiare subevaluate si nerealiste, in cadrul rundei stabilite pentru licitatia electronica operatorii economicii vor licita doar in sensul diminuarii cotelor procentuale referitoare la cheltuieli indirecte si profit.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi si va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Locul: Sediul AUIPUSP SECTOR 1, Bdul. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul care prezinta o documentatie incompleta si/sau neaplicabila va fi depunctat corespunzator structurii cadru prezentate mai sus, neacordandu-se punctaj pentru elementele structurale lipsa, incomplete sau neaplicabile.In cazul in care, in urma aplicarii cirteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi punctaj, clasate pe primul loc, departajarea ofertelor se va face in functie de pret. In cazul in care si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va desemna castigator operatorul economic care a prezentat, initial, cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUIPUSP - SECTOR 1
Adresa postala: B-dul. POLIGRAFIEI, nr. 4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel. +40 213193251, Fax: +40 213193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer