Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de administrare cladiri si spatii pentru unitatile de invatamant preuniversitar aflate in administrarea A.U.I.P.U.S.P. ? Sector 1, cat si a sediului A.U.I.P.U.S.P. ? Sector 1


Anunt de participare numarul 143935/29.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Dragos Badea, Tel. +40 0213193251, Email: [email protected], Fax: +40 0213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Administrarea unitatilor de invatamant preuniversitarsi a unitatilor sanitare publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de administrare cladiri si spatii pentru unitatile de invatamant preuniversitar aflate in administrarea A.U.I.P.U.S.P. ? Sector 1, cat si a sediului A.U.I.P.U.S.P. ? Sector 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Unitatile de invatamant preuniversitare Sector 1 aflate in administrarea AUIPUSP.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 218, 159, 698.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui anual, valoarea celui mai mare contract subsecvent: 101, 193, 615.50 lei fara TVA.Durata celui mai mare contract subsecvent: 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Operatorul economic va presta servicii in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.Se doreste achizitionarea unui pachet de servicii complete, gestionat de un singur prestator(Antreprenor General sau Asociatie intre societati comerciale), ce poate presta toate categoriile de servicii solicitate prin caietul de sarcini(parte integranta a acestei documentatii), cu respectarea stricta a cerintelor si normelor privind mediul, securitatea oamenilor, securitatea la incendiu, securitatea informatiei, organizarea si desfasurarea activitatii unitatilor de invatamant preuniversitar din subordinea A.U.I.P.U.S.P. ? Sector 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
50300000-8-Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va incheia un contract subsecvent pe an, aferent serviciilor descrise in caietul de sarcini.Cel mai mare contract subsecvent are o valoare maxima de 101, 193, 615.50 lei fara TVA; durata celui mai mare contract subsecvent este de 12 luni.Acordul cadru are o valoare minima de 64, 297, 393.12 lei fara TVA si valoare maxima de 218.159.698, 68 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 218, 159, 698.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 4.300.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor; Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006:13.521, 60 lei; Garantia de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar in contul A.U.I.P.U.S.P.- RO20.TREZ.7015.006X.XX01.0653, deschis la Trezoreria Sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina poate avea relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoarea de garantie bancara; In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat cea mentionata anterior, echivalenta euro se va efectua la cusul BNR cu 5 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 completare formular 1 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea Formulare, in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c>1) si d)din OUG 34/2006.Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie conforma cu originalul.4. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie conforma cu originalul.5. Certificat de cazier fiscal, in original sau copie conforma cu originalul, semnat si stampilat, care sa fie valabil la data limita a depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Nota: a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota: se accepta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.
c. Certificatele se vor prezenta pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului.d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii acordului cadru. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.7. Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea Formulare , in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.8. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata de catre sustinator, in cazul in care ofertantul apeleaza la aceasta modalitate.Subcontractanti: pe langa obligatia prezentarii Formularului 5 din Sectiunea Formulare (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr. 34/2006)subcontractantii au obligatia prezentarii si a datelor de recunoastere.
In sensul prevederilor art.691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: VLAD ROSCA, MIHAIL DRAGOS BADEA, VARLAN FLORICA, MARY JANNE IORDACHE, DINU RELI, MANEA IONUT, IONELA RABOJ, ANGELESCU TEODORA, PARVU SORIN, MARIN FANEL, HOARTA GHEORGHE, IOANA TUDOR, DANA MONICA ILINCA, LICOIU FLORINA IUSTINA, STELUTA NICULAE, GABRIELA NICULAE, SILVIA IORDAN, ROXANA SISU, SOFIA EUGENIA GAVRILESCU, LAUR MARIAN MERTEA, DUMITRU MARIAN, CONSTANTINESCU IULIANA, MATEI EMIL. 1) Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate si faptul ca datele mentionate sunt reale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului acord cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.2. Autorizatie emisa de MAI-IGSU, conform Hotararii Guvernului nr. 1.490/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, cat si Ordinului Ministrului Administratiei si Internelor nr.87/2010 - pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.Documentul trebuie sa fie in valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie conform cu originalul, semnat si stampilat.3.Licenta emisa de MAI- IGPR ? DPOP, conform cu art.34 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectie persoanei - in vederea avizarii activitatilor de intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei.Documentul trebuie sa fie in valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in copie conform cu originalul, semnat si stampilat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sau liderul de asociatie, va depune scrisoare de bonitate bancara emisa de catre o institutie bancara sau Trezorerie.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la lichiditati sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor in valoare de 25.000.000 lei pentru o perioada de 3 luni.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului, doar in cazul ofertei castigatoare.
Cifra medie de afaceri globala realizata de ofertant in ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), trebuie sa fie de cel putin 200.000.000 lei.
Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este:
2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei2011 - 1 Euro = 4, 2379 Lei.
2012 ? 1 Euro = 4, 4560 Lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular specific emis de catre emitent, valabil la data depunerii ofertelor, in original.Document emis de catre institutie bancara sau Trezorerie, in original, in valabilitate la data depunerii ofertelor.Formular 6.Se vor prezenta documente relevante(bilanturi) pentru demonstrarea indeplinirii cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Principalele prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Principalele lucrari de constructii realizate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
1.Experienta similara - lista principalelor servicii similare ca volum si complexitate, prestate in ultimii 3 ani, insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei), au prestat servicii similare, prezentand in acest sens:
- minim 1 contract maxim 2 contracte pentru servicii de amenajare si intretinere spatii verzi a carui/caror valoare cumulata este de minim 37.000.000 lei(exclusiv TVA);
- minim 1 contract maxim 2 contracte pentru servicii de mentenanta IT a carui/caror valoare cumulata este de minim 6.000.000 lei(exclusiv TVA);
- minim 1 contract maxim 2 contracte pentru servicii de mentenanta si intretinere instalatii termice a carui/caror valoare cumulata este de minim 800.000 lei(exclusiv TVA.
Se vor accepta si mai putine contracte(si unul), daca acestea/acesta vor/va acoperi valorile solicitate.
2.Experienta similara - lista principalelor lucrari similare ca volum si complexitate, executate in ultimii 5 ani, insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei), au executat lucrari similare, prezentand in acest sens:
- minim 1 contract maxim 2 contracte pentru lucrari de constructii a carui/caror valoare cumulata este de minim 47.000.000 lei(exclusiv TVA), executate in ultimii 5 ani;
Experienta se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: In cazul asocierilor, cerinta minima mai sus mentionata se va considera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturor membrilor asocierii.
Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este:
2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei.
2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei
2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei2011 - 1 Euro = 4, 2379 Lei.
2012 ? 1 Euro = 4, 4560 Lei.
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
Personal cu caracter temporar: 84 persoane, dupa cum urmeaza: Instalator instalatii termice - 22 persoaneFemeie de serviciu - 50 persoaneOperatori DDD - 12 persoane
Personal alocat permanent: 263 persoane, dupa cum urmeaza: Inspectori de zona - 22 persoaneManager de proiect- 1 persoanaOperator calculator electronic si retele - 28 persoaneInginer automatist - 6 persoaneAdministrator baza de date - 1 persoanaProgramator de sistem informatic - 1 persoanaInginer sistem securitate - 2 persoaneTehnician sistem securitate - 4 persoaneOperator RSVTI - 4 persoaneDoctor Biolog - 2 persoaneOperator P.C. - 6 persoaneGestionar depozit - 4 persoaneLucrator comercial - 4 persoaneZidar - 11 persoaneFinisor - 11 persoaneElectrician - 13 persoaneSudor - 11 persoaneInstalator - 19 persoaneLacatus mecanic - 13 persoaneParchetar - 6 persoaneTamplar - 6 persoaneGradinar - 11 persoaneFemeie de serviciu - 11 persoaneOperator D.D.D. - 26 persoaneMuncitor necalificat - 27 persoaneArhitect - Designer Interior - 2 persoaneArhitect Peisagist - 2 persoaneElectrician atestat ANRE - 2 persoaneSpecialist P.S.I. - 2 persoaneAlpinist Utilitar - 2 persoaneAuditor Intern ISO 9001, ISO 14001 - 1 persoanaSofer acreditat A.R.R. - 2 persoane
Licenta soft Facility Management.
Standarde de management ale mediului -certificat ISO 14001/2005, al carui domeniu de certificare sa fie similar cu cel al serviciilor ce fac obiectul prezentului acord, emis de catre un organism de certificare acreditat, valabil la data limita de depunere a ofertei.
Standarde de asigurare a managementului calitatii - certificatul ISO 9001/2008. Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatul
ISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii al carui domeniu de certificare sa fie similar cu cel al serviciilor ce fac obiectul prezentului acord, emis de catre un organism de certificare acreditat, valabil la data limita de depunere a ofertei.
Standarde de asigurare pentru sistemul de management al securitatii informatiei - certificatul ISO 27001/2006.
Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatul
ISO 27001:2006 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al securitatii informatiei al carui domeniu de certificare sa fie similar cu cel al serviciilor ce fac obiectul prezentului acord, emis de catre un organism de certificare acreditat, valabil la data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Formularul 7 si Anexa- numai cu date referitoare la contracte de natura similara, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta anexa.2.Formularul 7^ si Anexa- numai cu date referitoare la contracte de natura similara, duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta anexa.Prezentarea listei privind experienta similara si prezentarea unor certificate/documente/ certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiarFormular nr.8Formular nr.9.Pentru personalul mentionat in fisa de date operatorul economic va prezenta: copii de pe contractele de munca/prestari servicii/angajamente si declaratie pe propria raspundere ca ofertantul poate indeplini cerinta.Pentru personalul mentionat in fisa de date operatorul economic va prezenta: copii de pe contractele de munca/prestari servicii/angajamente si declaratie pe propria raspundere ca ofertantul poate indeplini cerinta.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a ofertantului ca detine/dispune de soft licentiat in asigurarea serviciilor ce fac obiectul acordului-cadruCopie Certificat ISO 14001Copie Certificat ISO 9001Copie Certificat ISO 27001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2013 10:00
Locul: Sediul AUIPUSP Sector 1, Bd. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In situatia in care ofertele au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Nu se accepta completarea documentelor de calificare, cu exceptia cazului prevazut de art. 11 din HG nr.925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conformitate cu prrevederile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si resurse umane din cadrul AUIPUSP Sector 1.
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel. +40 213193251, Fax: +40 213193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer