Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de asistenta tehnica - diriginte de santier pentru Drumul de Glorie al Armatei Romane in Primul Razboi Mondial


Anunt de participare numarul 88266/10.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Punct(e) de contact: CATALINA OACHES, Tel.0237616768, Email: [email protected], Fax: 0237225533, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de asistenta tehnica - diriginte de santier pentru Drumul de Glorie al Armatei Romane in Primul Razboi Mondial
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Mausoleele din Focsani, Marasesti, Marasti, Soveja
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de asistenta tehnica - diriginte de santier pentru Drumul de Glorie al Armatei Romane in Primul Razboi Mondial
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului : asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor de constructii diriginti de santier - agenti economici de consultanta specializati - pe parcursul executiei lucrarilor la Restaurarea si reabilitarea celor patru mausolee din Focsani, Marasesti, Marasti, Soveja si punerea lor in valoare in cadrul unui circuit turistic cultural, in cadrul programului denumit generic "Drumul de Glorie al Armatei Romane in Primul Razboi Mondial
Valoarea estimata fara TVA: 535, 799RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 6.500 lei. Garantia de buna executie 5%(2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Agenti economici care au domeniul de activitate solicitat, asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formulare 12A (declaratie privind eligibilitatea ), 12B (declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, 12C (declaratie privind calitatea de participare la procedura), certificat de atestare fiscala, certificat privind impozite si taxe locale , certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului, copie legalizata dupa certificat de inregistrare si statut/actul constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), Formular 2 (informatii generale )-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 1.000.000 lei, lichiditate >98% conform bilantului la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formulare 12 E (Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani), 12I (Declaratie personal angajat si cadre de conducere), 12H(Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport), Formular 12G (Informatii privind subcontractantii), ISO 9001, ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de servicii similare receptionate(cod CPV: 71356200-0), in valoare totala de minim500.000 lei (faraTVA); Cerinte minime personal (Formular 12 I ) : - 1 cordonator proiect, inginer constructor, specialist atestat M.C.C : in restaurare arhitectura (domeniul F) si inginerie consolidare si/sau restaurare structuri istorice (domeniul F) , - 1 inginer de santier, inginer constructor, specialist atestat M.C.C : in restaurare arhitectura (domeniul F) si inginerie consolidare si/sau restaurare structuri istorice (domeniul F) , - 1 inginer de santier, inginer constructor, specialist atestat M.C.C. in inginerie-instalatii - domeniul F;
- 1 inginer de santier, inginer constructor, specialist atestat de MLPTL, in lucrari tehnico-edilitare de alimenatari cu apa si de canalizare;
- 1 inginer de santier, inginer constructor , specialist atestat de MLPTL, in lucrari de drumuri si poduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 2 runde a cate 24 h fiecare cu pauza de o zi intre runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentantii/imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE. Program Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara-Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea / modernizarea infrastructurii conexe
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236/46.00.27, Email: [email protected], Fax: 0236/46.02.27
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Dimitrie Cantemir , nr. 1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Tel.612038 int.142, Email: [email protected], Fax: 0237/225533, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer