Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de asistenta tehnica si mentenanta pentru sistemul national informatic in domeniul apei (WIMS)


Anunt de participare numarul 110447/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Adresa postala:  Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010018, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA CHELMU, Tel. 0746.01.66.64, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-315.15.97, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniului public al statului.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de asistenta tehnica si mentenanta pentru sistemul national informaticin domeniul apei (WIMS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare
Bucuresti, Str. Edgar Quinet nr. 6, sect. 1, cod postal 010018
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de asistenta tehnica si mentenanta pentru sistemul national informaticin domeniul apei (WIMS)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72253200-5 - Servicii de asistenta pentru sisteme (Rev.2)
50312300-8-Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati - specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 384, 678.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantie de participare - 20, 000 Lei;
- Garantia de buna executie a contractului - Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare: surse proprii;plata in termen de 30 zile de la data facturarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.(formulare.tip, in original sau legalizate, eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este .rezident);
Cazierul fiscal emis de autoritatile de administrare fiscala la care este inregistrat candidatul/ofertantul, in original sau copie legalizata.
Copie Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului .
Copie Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
1.Prezentarea informatiilor generale aferente anilor2007, 2008 si 2009.2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 1, 380, 000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la lista principalelor Iivrari In ultimii 3 ani;experienta similara;recomandari c1ienti pentru contractele prezentate;lnformatii privind competenta operatorului economic; Certificari personal;Autorizare privind punerea la dispozitie a aplicatiilor software;Standarde de asigurare a calitatii;Standarde de asigurare a securitatii I protectiei mediului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: contr. similare valoare minima 500 000 Lei;Comp. prof. conf. cerintelor doc.atribuire: certificari Custom Development Solutions - Web Development;SOA $ Business Process;ISV/Software Solutions; Advanced Infrastructure Solutions I echivalent; competenta GIS; Certif. personal +CV! conf.listei experienta personal minim; Standarde: ISO 9001; ISO 27001; OHSAS 18001; SA8000-2008! echivalent ;ISO 14001 :2004/echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de interventie incidente prioritate medie
10%
Descriere: Timp de interventie incidente prioritate medie
3.
Timp de solutionare incidente prioritate medie
10%
Descriere: Timp de solutionare incidente prioritate medie
4.
Metodologia de organizare a proiectului
20%
Descriere: Metodologia de organizare a proiectului
5.
Tenmen de punere productie aplicatii software
20%
Descriere: Tenmen de punere productie aplicatii software
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform precizarilor din Documentatia de atribuireNu sunt incidente prevazute deArt.163 din OUG nr.34/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 00:00
Locul: Sediul Administratiei Nationale ?Apele Romane? din Bucuresti, str. Edgar Quinet nr. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa din partea conducerii societatii ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta act atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA NATIONALA ? APELE ROMANE?
Adresa postala:  STR. EDGAR QUINET, NR. 6, SECTOR 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010018, Romania, Tel. 021/311.01.46, Email:  [email protected], Fax:  : 021/315.12.97, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer