Licitatie Publica - Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii NADLAC-ARAD, teritoriul administrativ al jud. Arad
Anunt de participare numarul 74977/08.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256246631, In atentia: Mioara GASPAR, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256246631, In atentia: Mioara GASPAR, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256246631, In atentia: Mioara GASPAR, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii NADLAC-ARAD, teritoriul administrativ al jud. Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Autostrada Nadlac Arad:
-teritoriul orasului Nadlac
-tritoriul comunei Semlac
-teritoriul comunei Pecica
-teritoriul municipiului Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii NADLAC-ARAD, teritoriul administrativ al jud. Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii NADLAC-ARAD, teritoriul administrativ al jud. Arad:
Lot 1: Teritoriul orasului Nadlac -157 imobile;Lot 2: Teritoriul comunei Semlac - 58 imobile;Lot 3: Teritoriul Comunei Pecica -210 imobile;Lot 4: Teritoriul municipiului Arad - 120 imobile.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 940, 693RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul intra sub incidenta art. 122, lit. j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare totala este de 19.500 lei si garantie de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului constituita in una din formele prezentate in doc. de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, capitolul Transporturi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conf. art.180 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare fiscala precum si actul de infiintare al cabinetului de avocatura, inregistrat la Baroul de Avocatura pe raza caruia functioneaza cabinetul, sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri la 30.06.2008 vizata si inregistrata de organele competente, in cazul prezentarii unei oferte aferenta unui grup de asociati format pe langa Cab. de avocatura si din alte persoane juridice, se vor prezenta in copie si bilanturile contabile la 30.06.2008, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pe fiecare lot in parte, informatii privind dotarile specifice, lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar cu cel supus licitatiei, cu o valoare totala mai mare sau egala cu 582.207, 95 lei, excl. TVA, echivalentul a 138.975 euro, calculat la cursul BNR de 4, 1893 lei/euro din data de 03.04.2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S15-021192 din 23.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
31zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2009 10:00
Locul: sala de sedinte din cadrul DRDP Timisoara, etaj.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantului, max. 1 pers
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI CONTROL FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040134, Romania, Tel.0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNADNR S.A. Bucuresti - DRDP Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Tel.0256246631, Email: [email protected], Fax: 0256246601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara - Birou Juridic
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Tel.0256246617, Email: [email protected], Fax: 0256246632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2009 20:12