Licitatie Publica - Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii LUGOJDEVA, teritoriul administrativ al judetelor Timis si Hunedoara
Anunt de participare numarul 93579/29.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0256246631, In atentia: Bianca Vidoni, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0256246631, In atentia: Bianca Vidoni, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0256246631, In atentia: Bianca Vidoni, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii LUGOJDEVA, teritoriul administrativ al judetelor Timis si Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Teritoriul comuneiManastur
Teritoriul Comunei Margina
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii LUGOJDEVA, teritoriul administrativ al judetelor Timis si Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 6 - Teritoriul Comunei Manastur 30 imobile
Lot 9 - Teritoriul Comunei Margina 372 imobile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 606, 922.15RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul intra sub incidenta art. 122 lit j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de part de 8.035, 00 lei(vezi defalcarea pe loturi-anexa B) si garant de buna executie reprez 5% din val contr constit in una din formele prez in Doc. de atrib
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, capitolul Transporturi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conf. art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare fiscala precum si actul de infiintare al cabinetului de avocatura/casei de avocatura inregistrat de Baroul de avocatura pe raza caruia functioneaza cabinetul, sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri la 30.06.2009 vizata si inregistrata de organele competente, in cazul prezentarii unei oferte, aferenta unui grup de asociati format pe langa cabinetul de avocatura si din alte personae juridice, se va prezenta in copie bilantul contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pe fiecare lot in parte, informatii privind dotarile specifice, lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contr similar cu cel supus licit, cu o val mai mare sau egala cu 482.076, 64 lei excl TVA, echiv a 116.861, 40 euro, calculat la cursul BNR de 4, 1252 lei/euro din data de 25.01.2010 (vezi defalcarea pe loturi-anexa B)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2010 10:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul DRDP Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantului, max. 1 pers
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesarea directa a fisierului electronic disponibil in SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia aVIII a Contencios Administrativ si Control Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara - Biroul juridic
Adresa postala: Coriolan Baran nr 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Tel.0256246617, Email: [email protected], Fax: 0256246632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2010 14:40