Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de consultanta pentru implementarea proiectului ? Parc de agrement Tei ? Plumbuita? ? cod SMIS 18397


Anunt de participare numarul 147068/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Popa Dorina, Tel. +40 0212096525, Email: [email protected], Fax: +40 0212096252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de consultanta pentru implementareaproiectului ? Parc de agrement Tei ? Plumbuita? ? cod SMIS18397
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Strada Chiristigiilor, Nr. 11-13, Sector 2, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie prestarea de servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru obiectivul de investitii ? PARC DE AGREMENT TEI ? PLUMBUITA? ? cod SMIS 18397, necesare implementarii cu succes a proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de servicii de consultanta pentru implementarea proiectuluifinantat din fonduri europene nerambursabile ?Parc de agrement TEI ? PLUMBUITA? ? cod SMIS 18397, servicii sunt necesare implementarii cu succes a proiectului.Valoarea estimata totala a contractului: 926.925, 10 leifara TVA (echivalent euro 208.297, 78)
din care: 882.785, 81 lei fara TVA (echivalent euro 198.378, 83) reprezinta contravaloarea serviciilor de consultanta pentru implementarea proiectului, iar44.139, 29 lei fara TVA (echivalent euro 9.918, 94) reprezinta cota de 5% aferenta categoriei de cheltuieli diverse si neprevazute pentru serviciile de consultanta pentru implementarea proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 926, 925.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 17600, 00 lei, constituita confart. 86 din HG nr. 925/2006.GP poate fi constituitasi in alta moneda decat lei la curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. Valabilitate 90 dezile de la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o soc. asig., se poate utiliza Modelul 1 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)?(4) din HG nr 925/2006.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o soc. asig., aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din HG 925/2006 si posibilitatea ca a.c.sa retina suma prevazuta la art.278ยน din OUG nr.34/2006, respectiv 4662, 78 Lei.Garan?ia de participare constituita printr-un instrument de garantare emis de o institu?ie bancara sau de o societate de asigurari se va depune ?i in forma original la sediul a.c. pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia constituita prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO37TREZ7025006XXX000197 al a.c., deschis la Trezoreria Sector 2 . Garantia se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conf Legii nr. 346/2004 , garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire; se vor prezenta anexar garantiei de participare, dovezile privind calitatea de IMMFormularul nr.11 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie fie prin orice un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractanteFormular nr.15, fie conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se prezinta in original sidevine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Operatorul economic castigator trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de (5) CINCIzile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile ? 36, 248 %Finantare nationala?3, 752 %Finantare buget local? 60, 000 %,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2 )Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Neculai Ontanu, Toader Mugur Mihai, Viorel Mindroi , Victorita Bocea, Angela Toderita, Sorin Soare,
Claudiu George Fogoros, Elena Nita, Marin Ion, Florentina Teodora Amaritei, Lenuta Ripa
Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).
5.Certificateprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local:
a). ? Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigible de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor? in original / copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
b). ? Certificat privindindeplinirea obligatiilor exigible de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localdin care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor? in original / copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
NOTA:
- Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau a compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul in care in tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin certificatul de participare cu oferta independenta(Formular nr.3), care va fi completat doar de liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAENaferente acestora, respectiv 7022- activitati de consultanta pentru afaceri si management ca si activitate principala conform codificarii (Ordin 337/2007) si 7112 ? activitati d einginerie si consultanta tehnica legate d eacestea ca si activitate secundara conform codificarii (Ordin 337/2007).
Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) /
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau- o declara?ie, valabila pentru anul calendaristic in curs
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata? conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
NOTA:
In cazul in care Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original sau copie legalizata pentru conformitate.
In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalese va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o va realiza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA NR. 1
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractuluiCondi?ie de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.500.000, 00 leiDocumente relevante:
Fisa de informatii generale Formular nr.5, completata cu cifra medie de pentru ultimii trei ani financiari incheiati, luand in considerare cifra de afaceri anuala globala pentru fiecare dintre cei 3 ani si copii dupabilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente financiare echivalente, pentru demonstrarea situatiei financiare pentru ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta- Formularul de informatii generale, completat in conformitate cuFormularul nr.5 ;
- Bilanturile contabile sau situatiile financiare sau ori alte documente relevante pentru demonstrarea situatiei financiare pentru ultimii 3 ani, prin prezentarea in copie purtand mentiune ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului;Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind situa?ia economica ?i financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta(e) persoana(e), modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.NOTA : Persoana/persoanele ce asigura sustinerea situa?iei economice ?i financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art..69^1 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA NR. 1
Prezentarea unei liste cuprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Condi?ie de calificare :
Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 3 ani ( respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor) a prestat : ? maxim 3 contracte avand ca obiect servicii de consultanta in managementul implementarii proiectelor, similare cu obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 850.000, 00 lei fara TVA
CERINTA NR. 2
Prezentarea unei declaratii privind efectivele medii anuale, ale personalului angajat si al personalului de conducere, pe ultimii 3 ani.
CERINTA NR. 3
RESURSE UMANEInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru echipa de proiect pentru implementarea proiectului care face obiectul acestei proceduri si ca persoanele nominalizate in cadrul acestei echipe au experienta profesionala si cunostinte teoretice si practice relevante, mentionte in cele ce urmeaza.Condi?ie de calificare : Prezentarea de catre ofertant a listei cu personalul autorizat responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.Sunt solicitateurmatoare le cerinte/niveluri minime :1. MANAGER DE PROIECT ? cu urmatoarele calificari si aptitudini :
- Minim studii superioare absolvite cu diploma de licenta.
Experienta profesionala relevanta :
? Experienta specifica, dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia, sa fi desfasurat activitati similare, celor ce fac obiectul procedurii;
? Detinerea unei experiente ca manager/coordonator/director de proiect;2. EXPERT FINANCIAR? cu urmatoarele calificari si aptitudini :
- Minim studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta.Experienta profesionala relevanta :
? Experienta specifica, dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia, sa fi desfasurat activitati similare, celor ce fac obiectul procedurii;3. EXPERT ACHIZITII? cu urmatoarele calificari si aptitudini :
- Minim studii superioare absolvite cu diploma de licenta. .
Experienta profesionala relevanta :
- Experienta specifica, dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia, sa fi desfasurat activitati similare, celor ce fac obiectul procedurii;4. EXPERT TEHNIC ? cu urmatoarele calificari si aptitudini :
- Minim studii superioare in domeniul constructii civile, industriale si agricole, absolvite cu diploma de licenta.
Experienta profesionala relevanta :
? Experienta specifica dupa absolvirea studiilor, de minim 3 ani in domeniul constructii civile, industriale si agricole.5. EXPERT JURIDIC-cu urmatoarele calificari si aptitudini :
- Minim studii superioare juridice, absolvite cu diploma de licenta.Experienta profesionala relevanta :
? minim 3 ani experienta profesionala in domeniul juridic.Cerintele referitoare la calificarile si abilitatile fiecarui expert cheie nominalizati sunt minime si obligatorii si vor fi probate prin documente relevante, respectiv diplome, certificate de calificare profesionala, recomandari, etc. atasate pt. sustinerea CV-ului. CV-ultrebuie sa fie suficient de detaliat astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea calificarilor si experientei profesionale solicitate fiecarui expert;Pentru demonstrarea experientei in cadrul unui proiect similar se vor prezenta contracte de munca sau colaborare, acte administrative de numire si/sau alte dovezi care sa ateste aceasta experienta.
Avand in vedere ca ofertantul castigator va fi desemnat si in baza evaluarii competentelor membrilor echipei de proiect propusi in oferta, executia contractului se va face cu echipa de proiect propusa in oferta.Astfel, tot personalul implicat trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru contract si participarea efectiva pe intreaga perioada de derulare a contractului. Se va prezenta declaratia de disponibilitate a expertilor nominalizati. Se va prezenta de asemenea orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (Contract de munca, Contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
CERINTA NR. 4
RESURSE TEHNICE ? Informatii privind capacitatea operationala de realizare a contractului.Ofertantul va prezenta o declaratie si lista cu echipamentele de care dispune, respectiv echipamente IT si alte echipamente d ecare dispune necesare pentru derulareain bune conditii acontractului
CERINTA NR.5
Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, inten?ia sa o subcontractezeIn cazul in care operatorul economic inten?ioneaza sa subcontracteze o parte/par?i din contract acesta are obliga?ia de a prezenta :
- declara?ia privind subcontractantul/subcontractantii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca ?i datele de recunoa?tere ale acestuia/acestora.
CERINTA NR.6
Informa?ii privind asocia?ii (dupa caz)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obliga?i sa i?i legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
CERINTA NR. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
CERINTA NR. 2
Implementarea Standardului de Management de Mediuin conformitate cu SR EN ISO 14001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 14001 un sistem de management de mediupentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CompletareFormular nr.8CompletareFormular nr.8a ? fisa de experienta similaraCompletareFormular nr.8b ? documentul constatatorConfirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar, care sa contina informatii din care sa rezulte indeplinirea conditiilor solicitate, precum si faptul ca serviciile au fost prestate in conformitate cu obligatiile contractuale.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea cerintei, integral de catre un tert sustinator, conform art.190 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv;Completare Formular nr.10Completare Formular nr.16 - lista personalului de specialitateIn sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - Curriculum Vitae in original, semnat si datat/ Formular nr.17- Declaratie de disponibilitate, in original/ Formular nr. 18-Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat;In copii semnate in conformitate cu originalul vor fi depuse urmatoarele documente: - diplomele de studii/ certificate// atestari profesionale;
- copii dupa contracte sau alte documente justificative din care sa reiasa participarea la proiecte care fac dovada experientei similare ( vor fi solicitate ofertantului care se va clasa pe primul loc in urma evaluarii )- documente justificative care sa ateste forma de colaborare , contracte de munca/contracte de colaborare / angajament (dupa caz)NOTE: 1.Tot personalul implicat in derularea contractului, solicitat la punctele 1, 2, 3, 4, 5, trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru contract si participarea efectiva pe intreaga perioada de derulare a contractului. Disponibilitatea expertilor se va raporta la perioada de implicare a acestuia in cadrul contractului .2. Pentru personalul solicitat la punctele 1, 2, 3, 4, 5, se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor privindrezultatul procedurii, scrisori de confirmare /recomandari din partea beneficiarilorpentru a confirma experienta solicitata si declarata in CV, in copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata.Daca este cazul, inscrisurile care atesta participarea la proiecte trebuie insotite de traducerea in limba romana efectuata de un traducator autorizat.3. Expertii cheie prezentati in echipa ofertantului vor asigura prezenta permanenta in proiect.4. Expertii cheie solicitati si prezentati in echipa ofertantului nu vor putea ocuopa functii cumulate.5.In cazul in care calificarile si/sau abilitatile expertilor/consultantilor propusi nu corespund caietului de sarcini, oferta va fi considerata necorespunzatoare si Ofertantul va fi descalificat.6. CV-ul va avea inscris in subsolul ultimei paginiurmatoarea sintagma ?Declar pe propria raspundere, sub sanc?iunea prevederilor referitoare la falsul in declara?ii prevazute in Codul Penal, ca datele sunt corecte ?i corespund realita?ii.Formularul nr. 9, completatSe va prezenta cu echipamentele IT si alte echipamente din dotarea personalului care face parte din echipa de managementINFORMATII PRIVIND TERTUL SUSTINATOR : In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica ?i/sau profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani inso?ita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor inso?i angajamentul fermal persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.INFORMATII PRIVIND ASOCIATII: In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr.6, respectiv Formularul nr.6aSe va completa Formularul nr.4aIn cazul in care par?i din contractul de achizi?iepublica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai mul?isubcontractan?i, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizi?ie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant ?i subcontractan?ii nominaliza?i in oferta;? Contractele prezentate trebuie sa fie inconcordan?a cu oferta ?i se vor constitui in anexe la contractul de achizi?ie publica; Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractan?ii nominaliza?i in oferta fara acceptul autorita?ii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare ini?iale.Se vor completa : Formularul nr.7Formularul nr. 7aFormularul nr. 7bPrezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza..Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2013 13:00
Locul: Primaria Sector 2, str. Chiristigiilor, nr.11-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Cofinan?are63, 752Fonduri europene 36, 248 %Finantare prin Programul Operational Regional/ Axa Prioritara 5 ??Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?- Domeniul de interventie 5.2 ? ?Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale cu potential turistic ?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
? Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale : In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: Str. Chiristigiilor, nr. 11 ? 13, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 212525014, Email: [email protected], Fax: +40 213104641 / +40 218900745
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2013 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer