Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTARI SERVICII DE CURATENIE


Anunt de participare numarul 92159/11.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328 , ,Romania, Punct(e) de contact: BALTARETU MARINESCU EUGEN, Tel.021.318.35.58, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTARI SERVICII DE CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractanteINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANUadresa Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, _________________COD CPV 90910000-9
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 096, 000 si 3, 940, 363RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTARI SERVICII DE CURATENIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE , SUPRAFATA DE CURATAT MINIM /LUNA=16500MP SI MAXIMUM 21000MP
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 096, 000 si 3, 940, 363RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE=30960RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE =5%DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de prezentare (formular 1) 2. Declaratia privind calitatea de participant (formular 2)-
3. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3)4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) 5. Certificat de atestare fiscala eliberat de (ANAF) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social - fara debite
6. Certificat privind plata impozitelor locale fara debite
7. Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului 8. Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului
.Dovada inregistarii la ONRC inscrisa in certificatul constatator a declaratiei/iilor tip ( conform legii 359/2004 ) potrivit careia persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniu sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru desfasurarea activitatii in afara sediului social/secundar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul/Ofertantul, asociatul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca media cifrei de afaceri pentruanii (2006, 2007, 2008)de activitate sa fie cel putin egala cu 5.000.000 lei se va depune Formularul de Informatii generale (formular 9) original, semnat, stampilat, valabil la data depunerii candidaturii2.Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 30.06.2009, vizate si inregistrate de autoritatile competente copii conform cu originalul semnate si stampilate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se solicitadeclaratia privind lista principalelor prestari de servicii in anii (2007, 2008, 2009) Formularul 10
Cerinta minima: indeplinirea in ani 2007, 2008, 2009, a cel putin unui contract avand ca obiect prestarea serviciului de curatenie in unitati sanitare cu paturi, a carui valoare sa fie mai mare de 250.000 lei fara tvadovada implementarii sistemului de management al :
calitatii ISO 9001:2001 sau echiv., Sistemul de Management de Mediu ISO 14001:2005 pentru servicii de curatenie sau ECHIVALENT, -al sanatatii si securitatiiocupationale OHSAS 18001:2004 pentru serviciile de curatenie, implementat, sau echivalent
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere + CV urile personalului responsabil ptr.ind.contr.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii conform formular nr. 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
conform art.83 alin2-3 din OUG34/2006, SERVICIUL DE CURATENIE ESTE NECESAR PENTRU FUNCTIONAREA AUTORITATII CONTRACTANTE INCEPAND CU 2010
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
1. Cifra medie de afaceri / 3 ani- 70 pct.2. Expe. in exec. de contr. similarenr. de recom.benef. unitati san.cu paturi 30 pct.CONF.FORM. DIN DOC.atrib., nr.total =100pcte ptr. calificare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14922/09.12.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2009 12:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU , Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, cod postal 0223
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSONE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: : (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 005098, Romania, Tel.021 - 408.36.00;, Fax: 408.37.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART256 1 lina in 10zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic
Adresa postala: Denumire INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANUAdresa: Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel.0212271000, Fax: 0213183563
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer