Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «Prestari servicii de curatenie, igienizare si servicii conexe a spatiilor aflate in administrarea SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea »


Anunt de participare numarul 143015/11.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea
Adresa postala: Piata independentei nr.21 ORADEA, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410520, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +40 259479148, In atentia: florin alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 259440438, Adresa internet (URL): Piata independentei nr.21 ORADEA, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«Prestari servicii de curatenie, igienizare si servicii conexe a spatiilor aflate in administrarea SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: municipiul oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
«Prestari servicii de curatenie, igienizare si servicii conexe a spatiilor aflate in administrarea SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea » conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederilor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 700, 455RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
14000 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de platain contul RO21RNCB0332046483480001 deschis la BCR Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii insotit de dovada platii primei de asigurare- Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantii care vor constitui garantia de participare printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, vor include in cadrul acestora si urmatoareaclauza: ?in situatia in care subscrisa a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respinscontestatia, precum si in situatia in care contestatorul renunta la contestatie, ne obligam, in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, sa viram in contul acesteia o valoare raportata lavaloarea estimata a contractului, conform art. 278¹ alineat (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .In cazul respingeriiunor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 din OUG 34/2006, cursul de schimb avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi cursul de schimb BNR de la data publicarii anuntului de participare. 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant este de 0, 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul SC ADP SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.se va completa-FORMULAR NR. 3
CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA ;Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura- in
nume propriu/asociat/subcontractant-se va completa-FORMULAR NR. 2 DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA
PROCEDURA;dovada neincadrarii la prevederile art 180 , 181 si art 69?1 din OUG 34/2006 se va completa-FORMULAR NR. 4 -
DECLARATIE PRIVIND SITUATIA PERSONALA A OPERATORULUI ECONOMIC-Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii
contractante sunt: Nr.crt. Nume prenume Functia Adresa
1 NEGRUTIU Sorin-Vasile presedinte C.A.2 FENESI Tibor membru C.A.3 GHIUCA Liana Mia membru C.A.4 TIMARU Nicolae membru C.A.5 LUPSEA Angela membru C.A.6 SABAU Gheoghe-Viorel membru C.A.7 ANDRICA Liviu director general8 MOCAN Ioana-Teodora director economic9 PETRITA Silviu-Ioan director tehnic10 ALEXANDRU Florin consilier achizitii publice11 FARKAS Adriana auditor intern12 SZABO Alexandru inspector13 MERCEA Emil-Adrian- Paul sef compartimentDovada inexistentei datoriilor exigibile in luna anterioara celei in
care se depun ofertele -se va prezenta Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de
D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea
respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia
obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii
exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul
legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au
acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora,
autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de
cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1): In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se
afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea
contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare
inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale
art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate
si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza. Dovada ca: obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei; Se va prezenta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, continand informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata,
semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2): In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac
obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar
oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in
Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din
actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor
declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv
identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceriglobala, pe ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu: 1.400.890 lei
? Fisa de informatii generale -(Formular nr. 11 - INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
? ? copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2010, 2011, 2012 inregistrate la administratia financiara, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, conform prevederilor art 185 lit b din OUG 34/2006. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator la data depunerii ofertei, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului si atesta respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala. Sunt asimilate acestei situatii, fara ca enumerarea sa fie limitativa urmatoarele: a)cerinta referitoare la depunerea -bilantului aferent anului 2012, avand in vedere faptul ca termenul limita prevazut de lege la care operatorii economici au obligatia depunerii si inregistrarii bilantului contabil aferent ultimului an financiar-2012 nu a expirat; b) situatia in care in tara de origine sau in care e stabilit ofertantul, nu se emit astfel de documente, caz in care se vor putea prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens- art 182 alin 3 din OUG 34/2006 . Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv:
An Curs de schimbRON/EUR
20102010 2010 4.2848
201120 2011 4.31972012 2012 4.4287
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Fisa de informatii generale -(Formular nr. 11 - INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.? ? copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2010, 2011, 2012 inregistrate la administratia financiara, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, conform prevederilor art 185 lit b din OUG 34/2006. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator la data depunerii ofertei, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului si atesta respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala. Sunt asimilate acestei situatii, fara ca enumerarea sa fie limitativa urmatoarele: a)cerinta referitoare la depunerea -bilantului aferent anului 2012, avand in vedere faptul ca termenul limita prevazut de lege la care operatorii economici au obligatia depunerii si inregistrarii bilantului contabil aferent ultimului an financiar-2012 nu a expirat; b) situatia in care in tara de origine sau in care e stabilit ofertantul, nu se emit astfel de documente, caz in care se vor putea prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens- art 182 alin 3 din OUG 34/2006 . Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: An Curs de schimbRON/EUR20102010 2010 4.2848201120 2011 4.31972012 2012 4.4287
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ( se vor considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunererea ofertelor) ? din care sa rezulte executarea in ultimii 3 ani, a unor contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare celei care fac obiectul achizitiei, respectiv prestarea de servicii de curatenie/igienizare a caror valoare cumulata fara tva sa fiemai mare sau egala cu 700.445 leiSe va prezenta: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care vor trebui sa rezulte urmatoarele informatii: beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor.
Forma de prezentare - in original/copie legalizata/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".
? Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate- prin care sa faca dovada ca detine in mod obligatoriu personal pentru prestarea serviciilor contractate dupa cum urmeaza:
? un responsabil de obiectiv (subunitate)
? personal calificat si necalificat pentru prestarea serviciilor de curatenie si igienizare.
Se vor prezenta: Pentru personalul calificat se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale atestatelor/autorizarilor/diplomelorspecifice.Pentru fiecare persoana nominalizata - declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare ? in original pentru fiecare perosana desemnata (in baza art 188 din OUG 34/2006- conform formularului anexat).
? Se va prezenta o declaratie cuprinzand subcontractantiiin care sa se evidentieze: ? -datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, ? -specializarea acestora precum si? -informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea si tipul operatiunilor ce vor fi executate de catre subcontractant? Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, conform formularului din documentatia de atribuire.
dovada implemenmtarii Sistemului de management al calitatii (ISO
9001:2008/) sau echivalent )valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificarea
ISO trebuie sa fie data pentru domeniul prestari servicii de curatenie.
dovada implementarii Sistemului de management de mediu in conformitate
cu ISO 14.001:2004 sau echivalent valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul prestari servicii
de curatenie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniPrestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care vor trebui sa rezulte urmatoarele informatii: beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor.Forma de prezentare - in original/copie legalizata/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitatePentru personalul calificat se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale atestatelor/autorizarilor/diplomelorspecifice.Pentru fiecare persoana nominalizata - declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare ? in original pentru fiecare perosana desemnata (in baza art 188 din OUG 34/2006- conform formularului anexat).declaratie cuprinzand subcontractantiideclaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, ? certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul prestari servicii de curatenie.? se solicita prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul prestari servicii de curatenie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2013 12:00
Locul: Piata Independentei nr 21 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii comisiei si ai reprezentantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestorareofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.Preturile prezentate in cadrul propunerii financiare, vor fi considerate ferm exprimate si nu vor putea fi ajustate sau modificate pe tot parcursulderularii contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA ORADEA
Adresa postala: PIATA INDEPENDENTEI nr. 21, ,Localitatea: oradea, Cod postal: 452000, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2013 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer