Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de curatenie si igienizare


Anunt de participare numarul 141284/22.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei 169, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +4 0213180522, In atentia: Anghel Sebestean, Email: [email protected], Fax: +4 0213141500, Adresa internet (URL): www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de curatenie si igienizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Str.Splaiul Independentei, nr.169, Sector 5, Bucuresti, Departamentul UPU
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 157.5 si 1, 265, 670RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar. Valoarea estimata a contractelor subsecvente: cel mai mic - 35157.50 lei fara TVA, cel mai mare - 105472.50 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de curatenie si igienizare in cadrul Departamentului UPU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de curatenie si igienizare - CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 157.5 si 1, 265, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, in suma fixa de12656.70 lei si reprezinta 1% din valoarea maxima estimata, fara TVA va fi cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele urmatoare: virament bancar in cont garantii SUUB ?RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a sumei solicitate in numerar. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma care reiese din calculele prevazute la Art. 2781 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA si se va solicita contractelor subsecvente a caror valoare depaseste echivalentul in lei a pragului de 125000 euro si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea acestuia prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau retineri succesive a platilor partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitatea cu prev.art.90 alin.(3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare , de a deschide un cont la Trezorerie. Garantia de buna executie devine Anexa la contract cf. Art. 90 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular 2, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (persoane cu functie de decizie: Manager - Conf. Dr. Catalin Cirstoiu, Director Fin. - Cont.- Ec. Liana Saulea, Director Medical - Prof. Dr. Dragos Vinereanu, Director Ingrijiri - As. Pr. Claudia Dobre, Sef Serv.Achiz.Publice, Ing.ec.Madalin Necula), Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor- xerocopie semnata de reprezentantul legal cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din care sa reiasa indeplinirea a cel putin un contract de prestari servicii de curatenie -Completare Formular C2, xerocopia contractului relevant insotita de certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale/recomandare sau orice documente emise de beneficiari.
Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune sau la care are acces operatorul economic pentru indeplinirea contractului din care sa reiasa si posibilitatea de inlocuire a acestora in caz de defectiune cu scopul neintreruperii activitatii - Completare Formular 8 ce va fi insotit de documente doveditoare (facturi de achizitie / inregistrari contabile / contracte de inchiriere, etc)
Declaratie privind personalul angajat sau de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului - Completare Formular 9 ce va fi insotit de copia contractelor de munca inregistrate la organismele competente / declaratii de disponibilitate si certificate de calificare agent curatenie eliberate de Ministerul Muncii si Ministerul Invatamantului ? copie conform cu originalul si fise de aptitudine medicala, aceasta din urma fiind solicitata ofertantului castigator inainte de incheierea contractului.
Dovada implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatii pentru servicii de curatenie in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent.
Dovada implementarii si mentinerii unui sistem de management de mediu pentru servicii de curatenie in conformitate cu ISO 14001:2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2013 11:00
Locul: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta si prezinta imputernicire si un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc prezinta preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare depunerea unor noi oferte de pret in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel. +40 0213141500, Email: [email protected], Fax: +40 0213141500, Adresa internet (URL): www.suub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2012 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer