Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari ?servicii de dactilografiere, prelucrare text, tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare a Buletinului Informativ al Primariei Sectorului 1?


Anunt de participare numarul 139234/29.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Adresa postala: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Marcel, Tel. +40 021/3191013, Email: [email protected], Fax: +40 021/3191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari ?servicii de dactilografiere, prelucrare text, tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare a Buletinului Informativ al Primariei Sectorului 1?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Bucuresti, Sectorul 1, Sos. Bucuresti Ploiesti nr. 9-13
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 224, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: anual. Valoarea estimativa a unui contract subsecvent Acordului-Cadru: 306.000, 00 euro/an, fara TVA , respectiv, 25.500 euro/luna, fara TVA (0, 30 euro x 85.000 exemplare)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de dactilografiere, prelucrare text, tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare a Buletinului Informativ al Primariei Sectorului 1 vor asigura informarea din oficiu a cetatenilor in ceea ce priveste principalele activitati de interes public desfasurate de institutie, precum si obiectivele prioritare ale administratiei publice locale, respectiv, proiectele si programele investitionale aflate in curs de derulare sau ce urmeaza a fi derulate in viitor. Potrivit art. 10 alin. 2 din HG nr. 123/2002 raportat la art. 5 alin. 1 si 2 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, ?autoritatile si institutiile publice au obligatia sa publice si sa actualizeze un buletin informativ care va cuprinde informatiile comunicate din oficiu?, conform alin. 1 al aceluiasi act normativ, fiind vorba in principal despre programele si strategiile elaborate de catre autoritatile administratiei publice ale Sectorului 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79550000-4 - Servicii de dactilografiere, de prelucrare de text si de tehnoredactare computerizata (Rev.2)
79823000-9-Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In scopul asigurarii informarii din oficiu a cetatenilor in ceea ce priveste principalele activitati de interes public desfasurate de institutie, precum si obiectivele prioritare ale administratiei publice locale, respectiv, proiectele si programele investitionale aflate in curs de derulare sau ce urmeaza a fi derulate in viitor vor fi prestate serviciile de dactilografiere, prelucrare text, tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare a 85.000 exemplare/luna, respectiv, 1.020.000 exemplare/an ale Buletinului Informativ al Primariei Sectorului 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 224, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 111.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, minimum 90 de zile, calculate de la data limita de primire a ofertelor.Conform art. 86 din HG nr. 925/2006, ?garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionate?: - Ordin de plata in contul Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti: RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la Trezoreria Sectorului 1(in original);
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in originalIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Va fi constituita, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subs, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante, in original, in cel mult 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului subsecvent.Nota: La solicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturile partiale. In acest caz, dovezile privind deschiderea contului de disponibil distinct la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent si a depunerii sumei initiale de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului, vor fi prezentate autoritatii contractante, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in cel mult 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006)-Se va completa Formularul V.1.2 (Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006-Se va completa Formularul V.1.3. (Se vor prezenta urmatoarele documente: a)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul a achitat datoriile la bugetul consolidat general, in termenul legal al scadentei? valabil in momentul deschiderii ofertelor;b)Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul a achitat datoriile la bugetele locale, in termenul legal al scadentei? valabil in momentul deschiderii ofertelor;NOTA - Data la care expira termenul legal al scadentei de plata a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioareVor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare din situatiile urmatoare : ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.);4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul V.1.4 ? in original.(Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul/asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.);5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (In cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat si semnat de catre liderul de asociere desemnat in acordul de asociere, in numele asociatilor.)-Se va completa Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" -Formularul V.1.5. ? in original.Se va intocmi conform modelului prevazut in anexa care face parte integranta din Ordinul 314/2010;6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 privind conflictul de interese - Formularul V.I.6. - in original.
Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor :
? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Andrei Ioan Chiliman-Primar
Bogdan Pitigoi ? Director Directia Investitii
Bogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii PublicePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Alexe Gheorghe--consilier localBrad Ion -consilier localDiaconescu Florin Nicolae Andrei-Dinu Steliana Cristiana-consilier localDumitrescu Teodor Cristian-consilier localOlteanu Paul Iulian-consilier localTanasescu Adrian -consilier localTeodorescu Catalin-consilier localCrisu Florian Misu-consilier localDiaconescu Alecsandru-consilier localMara Laura Cristina-consilier localMotoc Vasile-consilier localMusceleanu Cati Carmen-consilier localPupaza Niculae-consilier localFinder Livia-consilier localTudose Cristian Adrian-consilier localAdam Marinela-consilier localBazgan Mihai Marian-consilier localConstantinesc Ionut Alexandru-consilier localGanescu Eduard ViorelGhinea Alin Constantin-consilier localStancu Nicoleta-consilier localStancescu Mircea Dan-consilier localTopor Stefan-consilier localTugurel Marius Cristian-consilier localVasile Dan Ion-consilier localZvirid Ana Luiza-consilier local?pentru persoane juridice straine
Vor fi prezentata o declaratie in forma autentica din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact
Vor fi prezentate traduceri legalizate si autorizate ale documentelor de calificare. In temeiul art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
?pentru persoane juridice romane
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte activitatile secundare ale ofertantului ?original sau - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
?pentru persoane juridice straine-1. Document edificator (certificate de inregistrare) considerat necesar pentru dovedirea existentei societatii, in traducere certificata, emis de Registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine
2. Actul constitutiv si Statutul ofertantului in tara de origine; daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata, din care sa rezulte ca desfasoara activitati similare serviciilor solicitate.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011
Documente din care trebuie sa rezulte ca, in cazul ofertei castigatoare, la momentul semnarii contractului, ofertantul dispune de suma de 25.500 euro, sau, dupa caz, 115.392 lei (calculata in functie de cursul de schimb al euro afisat de BNR in data de 12.07.2012, valabil pentru data de 13.07.2012:1? = 4.5252 lei), respectiv, mijloace financiare suficiente pentru realizarea contractului pentru o perioada de 30 zile.
Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2009, 2010 si 2011 sa fie de cel putin 200.000 euro sau echivalentul sumei in lei la cursul mediu anual leu/euro, comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv si anume: AnulCurs EURO: 2009-4, 2399 lei/euro;2010-4, 2122 lei/euro;2011-4, 2379 lei/euro;In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Lg 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50%; In cazul unei asocieri :
?daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria IMM, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Lg 346/2004 ;
?daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Lg 346/2004
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte privind serviciile de dactilografiere, prelucrare text (grafica), tehnoredactare computerizata, tiparire si livrare prestate in ultimii 3 (trei) ani. Nota: Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari (clientii si proiectele de referinta privind publicatii de acest gen), indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati;
2.Oricedocument care sa confirme prestarea de servicii similare, in valoare de cel putin 30.000 euro, fara TVA (contract indeplinit sau proces-verbal de receptie);Nota: documentele ce confirma prestarea de servicii similar se prezinta - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; documentele care confirma prestarea de servicii similare; lista contractelor similare in desfasurare (daca exista)
3.Mostre din produse similar realizate
4.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.(Obligatoriu vor fi prezentate cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din care sa rezulte cmodul de indeplinire a contractelor)
Prezentarea unui Certificat ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, eliberate de organisme acreditate, din care sa rezulte capacitatea ofertantului de a indeplini contractul la standardele de asigurare a calitatii in domeniu, potrivit dispozitiilor art. 191-196 din OUG nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
57%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?oferta financiara? ??pretul ofertei"(PI) se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 57 puncte; b) pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pfinanciar (PI) = (Pret minim )/Pn x Punctaj maxim (57) unde: -PI = Punctajul pentru factorul de evaluare ?oferta financiara?-Pn = Pretul ofertei curente*Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, exclusiv TVA.
2.
Oferta tehnica
43%
Descriere: II.1. Calitatea propunerii grafice-Fotografii/Desene grafice (PII.1.) 11p;II.1.1. Expresivitatea ilustratiei grafice 7p; II.1.2.Coloristica4p; II.2.Conceptie si editare Buletin informativ(PII.2.) 6p;II.3.Conceptul grafic+Layout (PII.3.) 8 p; II.3.1.Grafica unitara 4p;II.3.2.Expresivitatea mesajului4p;II.4. Termenul de livrare/distributie (PII.4.) 18p; II.4.1. Termen de tehnoredactare/tiparire/multiplicare 9p; II.4.1. Termen de distributie 9p.Detalii despre algoritmii de punctare ptr fiecare subfactor de evaluare, mentionat in cadrul propunerii tehnice, sunt inserate in Caietul de Sarcini.
Punctaj maxim componenta tehnica: 43
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, delegati UCVAP, numai reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prin ?cea mai avantajoasa propunere grafica? se intelege acea propunere grafica ce intruneste cumulativ urmatoarele caracteristici: a) cel mai bine adaptata specificului ?Buletinului informativ?, ca instrument de comunicare vizuala intre institu?ia publica ?i ceta?eni; b) asigura cel mai bine transpunerea arhitecturii informationale in layout-ul grafic (plasarea si proportiile elementelor informationale in layout, respectarea liniei grafice); c) asigura cel mai bine adaptarea imaginii grafice de ansamblu la diferitele niveluri de perceptie ale cetatenilor; d) este definita prin originalitatea ideii si a solutiilor creative care asigura individualizarea mesajului institutiei publice; e) valorifica la maxim elementele grafice continute, astfel incat sa asigure sustinerea mesajului institutiei publice si sa atraga atentia cetatenilor; f) ofera cea mai buna modalitate de parcurgere a continutului paginilor, prin modul de dispunere a informatiilor si imaginilor.Punctajul final la factor de evaluare ?Propunerea tehnica? (P2) este reprezenatat de suma punctajelor obtinute pentru fiecare componenta in parte.P2 (propunere tehnica) = P2.1.(calitatea propunerii grafice) + P2.2.(termen livrare;Punctajul ?P? -final- acordat fiecarei oferte se va calcula folosind formula: P = P1(Pretul ofertei) + P2(Propunerea tehnica)In situatia in care doua oferte vor obtine punctaje P (punctaj final/general) egale, se va clasa pe un loc superior acea oferta care are pretul cel mai mic.In situatia in care doua oferte au preturi egale, in vederea departajarii, autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie si Spatii cu Alta Destinatie decat cea de Locuinta
Adresa postala: Sos. Bucuresti Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0130682, Romania, Tel. +40 021/3191013/ 114, Email: [email protected], Fax: +40 021/3191033, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer