Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de Elaborare expertiza tehnica si DALI pentru 4 obiective (loturi)


Anunt de participare numarul 128920/24.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Nedelcu Delia, Email:  [email protected], Fax:  0251.482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Nedelcu Delia, Email:  [email protected], Fax:  0251.482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Nedelcu Delia, Email:  [email protected], Fax:  0251.482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de Elaborare expertiza tehnica si DALIpentru4 obiective (loturi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: teren si atelierul de proiectare al prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de Elaborare expertiza tehnica si DALIpentru4 obiective (loturi): Lotul 1 - Reparatii Sediul DRDP Craiova; Lotul 2 - Lucrari de aparare la pod pe DN 67 D km 11+092; Lotul 3 - Reparatii District Voineasa; Lotul 4 - Refacere rampe si amenajare la pod pe DN 67 D km 18+976
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va consta in elaborare expertize tehnicesi DALI pentru Lotul 1 ? Lotul 4, conform specificatiilor tehnice din Teme de proiectare(Capitolul 2 din Documentatia de Atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 104, 838.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1 - 440 Lei; Lotul 2 ? 160 Lei; Lotul 3 ? 280 Lei; Lotul 4 - 160 Lei; Garantie de buna executie = 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de proiectare pentru obiectivele de reparatii capitale pe anul 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale bug local la data de 31.07.2011, in termen de valabilitate la data prezentarii lui; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, la data de 31.07.2011, in termen de valabilitate la data prezentarii lui;Certificat de inregistrare (C.U.I.);Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data prezentarii lui; Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri;Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim: Lotul 1?88.709, 68 Lei;Lotul 2?32.258, 08 Lei; Lotul 3?56.451, 62 Lei; Lotul 4 ? 32.258, 08 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura).Op. ec. trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de elaborare expertiza tehnica si DALI pentru lucrari deconstructii civile pentru Lotul 1 si Lotul 3 respectiv, drumuri/poduri aferent infrastruc-turii rutiere pentru Lotul 2 si Lotul 4;Certificat privind experienta prestatorului;Lista personalului cheie, insotita de Curriculum Vitae, Copii dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae, Copii ale actelor de identitate, Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus;Copie certificat ISO 9001 sau echivalent, in term de valab;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plaf val pt fiec lot: Lot1 ? 44.354, 84 Lei f TVA; Lot2 ? 16.129, 04 lei f TVA; Lot3 ? 28.225, 81 Lei f TVA, Lot4 ? 16.129, 04 Lei f TVA. Plaf val min se realiz prin cum a cel mult 2 contracte de prest serv sim.I. Of tb sa dem ca dispde persoanele de specialitate implicate in indepl contr A.Struct ech constr civ pt Lot 1 si 3: -arh cu dr de semn inscr in Tabl Nat al Arh si aflat in evidenta filialei terit a Ord Arh din Romania x 1 pers; -sef pr-ing constr civ ? min 5 ani exp gen x 1 pers; -ing spec inst el autoriz ANRE proiect x 1 pers; -ing spec instal term, sanit, apa-canal x 1 pers; -ing spec constr civ x 1 pers ? min 3 ani exp;
-ing spec geolx 1 pers;
-ing spec constr sau arhit x 1 pers, atest coord in mat de securit si sanat pe dur elab proi ? nivel sup;
-ing proi specialit instal gaze autoriz ANRE 1 x pers sau contr cu pers autoriz;
-verific proi x 1 pers ? contr cu pers autoriz;
-ing spec audit energ x 1 pers ? contr cu pers autoriz;
-ing specialit cadastr autoriz OCPI x 1 pers sau contr cu pers autoriz;
-exp teh ? spec constr x 1 pers (contr cu pers autoriz).B. Sect dr/pod de interes nat pt Lot2 si Lot4: -sef proi-ing constr drum si pod ? min 5 ani exp gen x 1 pers;
-ing constr drum/pod x 1 pers ? 3 ani exp; -ing specialit geolog x 1 pers;
-ing spec constr sau arhitect x 1 pers, atest coord in mat de securit si sanat pe dur elab proi ? nivel superior; -verif proi x 1 pers ? contr cu pers autoriz;
-ing specialit cadastru autoriz OCPI x 1 pers; -expert teh ? special constr x 1 pers sau contr cu pers autoriza-sef proiect, proiectant); -ing constr atestat MMGA x 1 pers ? contr cu pers autoriz; Nota: Dc of partic la Lot2 si Lot4, va compl Form nr.11 si Anexa Form nr. 11?Lista pers cheie?, o sg data II. Pt rep constr civ (Lot1 si Lot3), ofva face dov ca este autoriz sa proi si execfiec tip de lucr de mut/protej utilit. In cazul in care nu detine astfel de autoriz, va face dov inch de precontr cu firme care detin astfel de autoriz si care vor exec ac lucr in event castig licit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Tel. 0251408738, Email:  [email protected], Fax:  0251482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2011 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer