Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de expropriere a imobilelor necesare constructiei Autostrazii Cernavoda Constanta, tronsonul Cernavoda- Medgidia, km.151+500 km.170+750


Anunt de participare numarul 77585/19.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: MARIA DONA STEFAN, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de expropriere a imobilelor necesare constructieiAutostrazii Cernavoda Constanta, tronsonul Cernavoda- Medgidia, km.151+500 km.170+750
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Autostrada Cernavoda Constanta, tronsonul Cernavoda Medgidia, km.151+500 km.170+750
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform specificatiilor din caietul de sarcini- contractul va consta in prestari de servicii de expropriere pt.aproximativ 760 de imobile ce urmeaza a fi expropriate;La solicitarea Beneficiarului, in functie de necesitatile proiectului, Prestatorul va avea in vedere si exproprierea unui nr. de 100 de imobile, similar fata de cele mentionate mai sus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
exproprierea unui nr. de aproximativ 760 de imobile, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui serv. similare, pt. un nr. de 100 de imobile, conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 382, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
val.estim.pt.lucr.similare387000leifTVA, conf.art.122, litj/OUG34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 51.600, 00 lei, respectiv 12.000, 00 euro.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual estede 10% din pretul contractului fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributia Guv.Romaniei la Acordul de Imprumut BEI nr, 23370
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.de elig.;decl.priv.neincadr.in sit.de incompatib.prev.de Legea 51/1995;decl.priv.neincad.in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006;decl.priv.calit. de part.;cert.const.priv.indeplin.oblig.de plata a impoz. locale si alte venit.ale buget. local si plata impoz. taxelor si contrib. de asig. soc.la bug. consolidat;CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare cu 8823600 lei, resp. 2052000 euro;bilantul contab.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declar. priv.lista princip. prest. de serv.de expropr.tern., efect.in ultim. 3 ani;decl.priv.efect. mediu anualal pers.angj.si al cadr.de cond.in ultim. 3 ani;decl.priv.partea/partiledin contr. ce urmeaza a fi indeplin.de subcontr.;acord de asoc, daca este caz;decl.pe propr. rasp.priv.resp.legis.de sec.si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 13:00
Locul: CNADNR SA Bucuresti, sector 1, bd. Dinicu Golescu, 38, etj.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membr. com .de evaluare, reprez. imputerniciti ai ofertantilor, max. 2 pers.;observ. MFP, alte pers.autoriz. de cond. autorit. contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
val.estim.pt.contractul supus procedurii de achizitie publica este de 2941200 leif TVA.Autoritatea contr.isi rezerva dreptul pt.a atribui serv.similare(cf.art.25 alin.(1)OUG34)pt.val.estim.de 387000 lei f TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195183, Email: [email protected], Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.
Adresa postala: bdul Dinicu Golescu, 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213150126, Email: [email protected], Fax: 0213120984
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer