Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de hranire


Anunt de participare numarul 71212/27.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII -UNITATEA MILITARA 02290 HEMEIUS
Adresa postala: strada CALEA MOLDOVEI, nr. 1, Localitatea: Hemeius, Cod postal: 607235, Romania, Punct(e) de contact: Patrania Daniel, Tel.0234/217290, In atentia: Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0234/217012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: 4 unitati militare din judetul Bacau si 1 unitate militara din judetul Neamt.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 097, 103RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent 01.05-31.12.2009 cu o valoare estimata de 1182835 lei, urmatoarele trei contracte subsecvente, respectiv, 01.01-31.12.2010, 01.01-31.12.2011 si 01.01-31.12.2012 cu o valoare estimata de 1774276 lei pentru fiecare dintre cele trei contracte.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului, prin asigurarea de hrana calda, hrana rece si suplimente de hrana, conform normelor la care au dreptul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatia de atribuire, sectiunea II - caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 097, 103RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare in valoare de 70000 lei, sau echivalent euro;
- garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, respectiv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in cont deschis la trezorerie statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44/O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam depunerea urmatoarelor documente: 1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Certificat de atestare fiscala;4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;5. Cazier fiscal;6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;7. Certificat de inregistrare;8. Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa reiasa explicit ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea acestui serviciu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam depunerea urmatoarelor documente: 1. Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea fisei cu toate datele complete.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam depunerea urmatoarelor documente: 1. Prezentarea listei cu principalele prestatii executate in ultimii 3 ani, insotite de documente doveditoare eliberate de beneficiarii prestatiilor respective.2. Recomandari din partea altor beneficiari.
3. Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Indeplinirea a 1 (unui) contract cu o valoare totala minima, fara TVA, de: 500.000lei.2. Prezentarea a cel putin 1 (una) recomandare, semnata si stampilata de catre persoanele in drept.3. Prezentarea acestor autorizatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2009 10:00
Locul: La sediul Unitatii Militare 02290, localitatea Hemeius, judetul Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor se pot prezenta in data de 25.03.2009, orele 09.50, avand asupra lor imputernicire si document de identitate valabil.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Primul contract subsecvent va fi incheiat (pentru perioada 01.05.2009-31.12.2009) cu operatorul economic semnatar al acordului cadru. Contractele subsecvente urmatoare vor fi incheiate anual, dupa ce autoritatea contractanta va consulta, in scris operatorul economic semnatar al acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234513296, Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 02290
Adresa postala: str. Calea Moldovei, nr. 1, Localitatea: Hemeius, Cod postal: 607235, Romania, Tel.0234217290, Email: [email protected], Fax: 0234217012, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2009 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer