Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de hranire


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.033.111 RON

Castigatorul Licitatiei: ZEC IMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 72545/12.06.2009
Informatii anunt de participare asociat 62828
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01037 VATRA DORNEI
Adresa postala: str Calea Transilvaniei, nr 70A, Jud.Suceava, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Punct(e) de contact: DORUT GREAB, Tel.0230373621, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0230371401, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul U.M.01037 Vatra Dornei, Str. Calea Transilvaniei nr.70 A, Jud. Suceava, ROMINIA, in spatiile destinate exclusiv prepararii si servirii hranei, ce se vor pune la dispozitie conform caietului de sarcini
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anuntDa
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului in regim de cantina
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 033, 111RON TVA inclus(19%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-743/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S38-055746din25.02.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: A 2200 Denumirea: Acord cadru servicii hranire
V.1) Data atribuirii contractului 5/25/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ZEC IMPEX S.R.L.
Adresa postala: Str. Bistritei nr63, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel.0744566021, Email: [email protected], Fax: 0264211337, Adresa internet (URL): www.zecimpex.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1067409.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1033111.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Numarul de luni: 19
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Primul contract subsecvent va fi incheiat (pentru perioada 01.06.2009-31.12.2009) cu operatorul economic semnatar al acordului cadru doar dupa identificarea fondurilor in bugetul autoritatii contractante. Contractele subsecvente urmatoare vor fi incheiate, de regula, anual, dupa ce autoritatea contractanta va consulta, in scris operatorul economic semnatar al acordului cadru.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) (0)21 3104641, Email: [email protected], Fax: (+40) (0)21 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Serviciul juridic al autoritatii contractante (Unitatea Militara 01101 Miercurea-Ciuc)
Adresa postala: strada Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Tel.(+40) (0)266 311858, Email: [email protected], Fax: (+40) (0)266 372074
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al U.M.01037 Vatra Dornei
Adresa postala: str. Calea Transilvaniei , nr.70 A, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 727500, Romania, Tel.(+40) (0)230 373621, Email: [email protected], Fax: (+40) (0)371401
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer