Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 73381/11.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01109
Adresa postala: TIMISOARA, Str. CHISODEI nr. 125, jud.TIMIS, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300432, Romania, Punct(e) de contact: IONUT-VIOREL OGLAVIE, Tel.0256215751, In atentia: Compartimentului de achizitii, Email: [email protected], Fax: 0256215752
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Punctul de lucru din incinta cazarmii U.M. 01109 Timisoara, str. Chisodei , nr. 125
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 950, 093RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 25936 -34647 portii in anul 2009 , 37793-55505 portii in anul 2010, 37793-54961 portii in anul 2011, 37793-54961 portii in anul 2012, 14032-20455 portii in anul 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului care-si desfasoara activitatea in UM 01109 Timisoarasi aceleilalte unitati arondate (UM 01191 T)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
25936-34647 portii in anul 200937793-55505 portii in anul 2010
37793-54961 portii in anul 2011
37793-54961 portii in anul 2012
14032-20455 portii in anul 2013
Valoarea estimata fara TVA: 3, 950, 093RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
16100 lei reprezentind 2% din valoarea primului contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din bugetul de stat. Plata se face prin virament in contul prestatorului deschis la Trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: prezentarea formularelor nr. 1 (declaratie privind eligibilitatea)si a formularului nr.2 (declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006)din Caietul de sarcini completate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea Bilantului contabil la data de 31.12.2008 si balanta de verificare la 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente(copii legalizate)- prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(Formularul nr. 3)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani de minim 2419239 lei / 563925 (euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit in ultimii 3 ani, 3 contracte a caror obiect sa fi fost furnizarea de servicii similare si care cumulat, sa fi avut o valoare mai mare de 2419329RON
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-asigurarea cu tehnica si dotari, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii(Formularul nr. 5 la Caietul de sarcini)- asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii(Formularul nr. 6 la Caietul de sarcini)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
80%
Descriere:
2.
Tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-971
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante , situat inTimiusoara, Str Chisodei nr.125
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant autorizat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridic al UM 02558( Spitalul Militar Timisoara)
Adresa postala: Str.Gheorghe Lazar, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300078, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02558( Spitalul Militar Timisoara)
Adresa postala: Str.Gheorghe Lazar, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300078, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer