Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese de schimb pentru autoturismele LOGAN din dotarea PMB


Anunt de participare numarul 103421/05.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, In atentia:  Cristina Nisipeanu, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese de schimb pentru autoturismele LOGAN din dotarea PMB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese de schimb pentru autoturismele LOGAN din dotarea PMB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese de schimb pentru autoturismele LOGAN din dotarea PMB
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie buna executie: 7% din val.contr.fara TVA (instrument garantare/prin retineri successive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Prezentare in original a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele:
- obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Copii ale documentelor originale ce definesc constituirea Ofertantului (de ex. actul constitutiv, statutul etc.), locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul de inregistrare.
Autorizatie tehnica de functionare ca unitate reparatoare eliberata de RAR pentru autovehicule LOGAN, in termen de valabilitate, care sa cuprinda si sa fie valabila pentru lucrari de reparare si reglare functionala a vehiculelor, inlocuiri sasiuri si/sau caroserii, reconditionare produse, operatii acoperire anticoroziva conform conditiilor minimale si tehnologice adecvate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exper similara
Resurse tehnice
Terti sustinatori
Informatii privind subcontractantii
Calificare personal
Standarde de asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Informatii privind protectia muncii
Asigurari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
*Exper in contr de o amploare si complexitate similara cu contractul licitat.Se va prez o lista a principalelor serv prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autor contract sau clienti privati. Prest de serv se confirma prin prezentarea unor certif/docum emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Lista va fi insotita de copii ale: contr considerate a demonstra exper similara, p.v. de receptie (inclusiv anexele la acestea?daca exista)si recomandari emise si semnate de catre benef serv prestate.Lista trebuie sa prezinte cel putin un contract incheiat, indeplinit/derulat si finalizat cu succes in ultimul an (implinit la data depunerii ofertei), in calitate de leader al unei asoc, asociat unic sau simplu asociat, cu o valoare de cel putin: 170.000 lei.*Lista serviciilor de inspectii service si reparatii curente pentru autoveh marca LOGAN prestate in ultimul an. Lista trebuie sa cuprinda si sa evidentieze contracte ce au avut ca obiect prestarea simultana a serviciilor solicitate pentru o flota de cel putin 30 autovehicule.*In cazul in care ofertantul decide sa subcontr mai mult de 10% din valoarea contract, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontract, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializ acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.*Lista cu personalul calificat si specializat in centrele de scolarizare ale producatorului precum si documente care sa ateste ca personalul care lucreaza in sectiile mecanica, electrica, vopsitorie, tinichigerie, este calificat.*SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.*SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii of.*Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind resp legis de secur si sanatate in munca, in vigoare.*Prezentarea unei declaratii pe propria rasp ca, in cazul in care ofert este declarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea riscului prof, pe care o va prezenta in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte la deschidere imputernicire in original si un act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax:  021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2010 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer