Licitatie Publica - Prestari servicii de intretinere si reparatii autovehicule
Anunt de participare numarul 136165/01.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA
Adresa postala: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300278, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Marketing Achizitii, Tel. +40 256306348, In atentia: NEAGOE CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: +40 256306348, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de intretinere si reparatii autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Lot 1-14 - Atelierele sa fie situate pe raza judetului Timis
Lot 15-27 - Atelierele sa fie situate pe raza judetului Caras Severin
Lot 28-39 - Atelierele sa fie situate pe raza judetului Mehedinti.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 537, 031RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitati si fonduri alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privind revizia si reparatia autovehiculelor din cadrul parcului auto ITPF Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT NR.1 - 5 bucati; LOT NR.2 - 63 bucati; LOT NR.3 - 11 bucati; LOT NR.4 - 9 bucati; LOT NR.5 - 16 bucati; LOT NR.6 - 3 bucati; LOT NR.7 - 1 bucati; LOT NR.8 - 12 bucati; LOT NR.9 - 1 bucati; LOT NR.10 - 49 bucati; LOT NR.11 - 6 bucati; LOT NR.12 - 6 bucati; LOT NR.13 - 16 bucati; LOT NR.14 - 1 bucati; LOT NR.15 - 2 bucati; LOT NR.16 - 52 bucati; LOT NR.17 - 11 bucati; LOT NR.18 - 9 bucati; LOT NR.19 - 17 bucati; LOT NR.20 - 1 bucati; LOT NR.21 - 9 bucati; LOT NR.22 - 39 bucati; LOT NR.23 - 4 bucati; LOT NR.24 - 6 bucati; LOT NR.25 - 17 bucati; LOT NR.26 - 3 bucati; LOT NR.27 - 1 bucati; LOT NR.28 - 1 bucati; LOT NR.29 - 49 bucati; LOT NR.30 - 4 bucati;LOT NR.31 - 7 bucati;LOT NR.31 - 11 bucati; LOT NR.33 - 1 bucati; LOT NR.34 - 11 bucati; LOT NR.35 - 39 bucati; LOT NR.36 - 3 bucati; LOT NR.37 - 6 bucati; LOT NR.38 - 12 bucati; LOT NR.39 - 2 bucati;
Valoarea estimata fara TVA: intre 342, 107.31 si 2, 537, 031RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:229.78 lei; Lot 2:2304.89 lei; Lot 3:288.98; Lot 4:301.38; Lot 5:512.9; Lot 6:88.84; Lot 7:98.36; Lot 8:105; Lot 9:18.6; Lot 10:3778.56; Lot 11:323.67; Lot 12:321; Lot 13:1185.94; Lot 14:133.58; Lot 15:91.91; Lot 16:1936.19; Lot 17:288.98; Lot 18:287.71; Lot 19:498.76; Lot 20:98.36; Lot 21:78.75; Lot 22:3007.43; Lot 23:215.78; Lot 24:321; Lot 25:1260.06; Lot 26:37.5; Lot 27:133.58; Lot 28:45.96; Lot 29:1829.59; Lot 30:101.81; Lot 31:256.28; Lot 32:347.71; Lot 33:98.36; Lot 34:96.25; Lot 35:3007.43; Lot 36:161.83; Lot 37:321; Lot 38:889.45; Lot 39:267.15Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare se constituie la alegere, prin: 1) instrument de garantare Formular nr.12 emis in favoarea I.T.P.F. Timisoara, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2) Virament bancar (ordin de plata), in contul RO38 TREZ 6215 005X XX00 0304 Trezoreria TimisoaraDovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditiile de participare la licitatie.. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare (Formular nr.13) emis in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului.In cazul neprezentarii instrumentului de garantare in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferta in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia personala inclusiv capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
Cerinta nr.1
Se va completa si prezenta Formular nr.3 ? « Declaratie privind eligibilitatea », in original
Nota : a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr.2
Se va completa si prezenta Formular nr.4 ? « Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 » - in original
Nota : a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (neincadrarea in dispozitiile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006).
Cerinta nr.3
- Pentru persoane juridice/fizice romane
Se va prezenta :
1. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
2. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
In cazul existentei unor datorii se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen.
Certificatele se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata « conform cu originalul ».
- Pentru persoane juridice/fizice straine
Se vor prezenta alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.
Cerinta nr.4
Se va completa si prezenta Formular nr.5 ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006? ? in original.
Note:
1. Vor depune declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire;
2. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera Timisoara in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt:
1. HANDRA IOAN-Seful Inspectoratului2. BARAITARU ARISTOTEL-Adjunctul sefului Inspectoratului
3. NEFERU DUMITRU-contabil sef
4. IATAN NICULITA-consilier juridic
5. CHEPTANARIU GHEORGHE-specialist logistica
6. NEAGOE CONSTANTIN-specialist achizitii publice.
Cerinta nr.5
Se va completa si prezenta Formular nr.7 ? ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, in original. Se va prezenta :
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata (in cazul in care acest document se depune in copie).
2. Autorizatia din partea Registrului Auto Roman din care sa reiese ca ofertantul este autorizat pentru revizia si reparatia autovehiculelor corespunzatoare marcilor din lotul pentru care depune oferta. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertelor, si se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta pentru conformitate Autorizatia in original sau in copie legalizata (in cazul in care acest document se depune in copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Informatii generale cuprinzand informatii privind operatorul economic si a cifrei medii de afaceri globaa din ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe care ofertantul trebuie sa o indeplineasca.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza:
Curs mediu anual comunicat de BNR:
Anul 2008 1 euro = 3, 6827 lei
Anul 2009 1 euro = 4, 2373 lei
Anul 2010 1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 1 euro = 4, 2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr.2
Pentru dovedirea experientei similare ofertantul trebuie sa prezinte un document (contract, proces verbal de receptie) insotit de recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului, prin care sa confirme prestarea de servicii similare serviciilor ce fac obiectul achizitiei.
Cerinta nr.3
Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Conform art.189 alin.(1) din O.U.G.nr.34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a verifica existenta capacitatilor de productie ale operatorului economic precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii.
Cerinta nr.4
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).
Cerinta nr.5
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul).
Cerinta nr.6
Informatii privind asocierea (daca este cazul).
Cerinta nr.7
Ultimul bilant contabil- privind situatia activelor si datoriilor societatii, si profitul sau pierderea societatii.
Autorizarea tehnica RAR -in care trebuie sa se regaseasca fiecare tip de marca auto din componenta lotului pentru care se oferteaza.
Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008, manualul calitatii sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1)In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa;2)Numarul de runde: 1. 3)Durata runda: o zi.Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea si numarul ofertantilor participanti si nici cea mai buna oferta de pret.Dupa runda de reofertare, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, in termen de 72 ore, Formularul de oferta si anexele la formularul de oferta cu noile preturi rezultate in urma licitatiei electronice.Pasul de licitare va fi de 1% din pretul ofertat pentru fiecare lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1708578
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si delegatii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, in conformitate cu HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In acest caz : - declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la cap.III.2.- ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii.In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului dupa licitatia electronica, comisia de evaluare constata ca pe primul loc sunt clasate doua sau mai multe oferte cu acelas pret, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis, in urma careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA ? compartimentul juridic
Adresa postala: CALEA SEVER BOCU NR.49, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300278, Romania, Tel. +40 256/306348, Email: [email protected], Fax: +40 256/306348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 13:08