Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de intretinere si reparatii autovehicule


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
979.342 RON

Castigatorul Licitatiei: BOGMIRADI
Anunt de atribuire numarul 136165/18.10.2012
Informatii anunt de participare asociat 129708
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA
Adresa postala: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300278, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Marketing Achizitii, Tel. +40 256306348, In atentia: NEAGOE CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: +40 256306348, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de intretinere si reparatii autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Lot 1-14 - Atelierele sa fie situate pe raza judetului Timis
Lot 15-27 - Atelierele sa fie situate pe raza judetului Caras Severin
Lot 28-39 - Atelierele sa fie situate pe raza judetului Mehedinti.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privind revizia si reparatia autovehiculelor din cadrul parcului auto ITPF Timisoara
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
979, 342RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1708578
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare simplificat
Numarul anuntului in JO: 2012/S105-175539din05.06.2012
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S105-175539din05.06.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1717108 Denumirea: PRESTARI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOVEHICULE
V.1) Data atribuirii contractului 14.08.2012
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
BOGMIRADI
Adresa postala: STR. HERTA, NR.3A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300351, Romania, Tel. +40 723835456, Email: [email protected], Fax: +40 356310989, Adresa internet (URL): WWW.BOGMIRADI.RO
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1302234.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 28, 31, 32, 33, 34, 36, 37, 38
Contract nr: 1717107 Denumirea: PRESTARI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOVEHICULE
V.1) Data atribuirii contractului 14.08.2012
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
IRMEX S.A.
Adresa postala: SOS. RM. SARAT , NR.74, Localitatea: Braila, Cod postal: 810506, Romania, Tel. 0722/623.201, Email: [email protected] , [email protected] , [email protected], Fax: 0239/613.493
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 979342.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
10, 22, 35
Contract nr: 1721237 Denumirea: PRESTARI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOVEHICULE
V.1) Data atribuirii contractului 11.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NURVIL S.R.L.
Adresa postala: Str.Raureni , Nr. 38, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240475, Romania, Tel. 0250 703 671, Email: [email protected], Fax: 0250 703 671, Adresa internet (URL): www.nurvil.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 193140.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
29, 30
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, in conformitate cu HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In acest caz : - declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la cap.III.2.- ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii.In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului dupa licitatia electronica, comisia de evaluare constata ca pe primul loc sunt clasate doua sau mai multe oferte cu acelas pret, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis, in urma careia vor fi departajati.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA ? compartimentul juridic
Adresa postala: CALEA SEVER BOCU NR.49, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300278, Romania, Tel. +40 256/306348, Email: [email protected], Fax: +40 256/306348
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer