Licitatie Publica - Prestari servicii de paza la obiectivele U.M. 01099 Brad
Anunt de participare numarul 62009/23.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara01099 Brad
Adresa postala: BRAD, STR. AVRAM IANCU, NR. 56, JUD. HUNEDOARA, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN FLORIN CALICA, Tel.0254612681; 0727314074, Email: [email protected], Fax: 0254612682, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de paza la obiectivele U.M. 01099 Brad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01099 Brad, str. Avram Iancu, nr. 56, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 534, 290RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2008= 5.808 ore= 52010lei; 2009= 96.360 ore= 888.840lei; 2010= 96.360 ore= 888.840lei; 2011= 96.360 ore= 888.840lei; 2012= 88.440 ore= 815.760lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea pazei la obiectivele U.M.01099 Brad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
383328 ore
Valoarea estimata fara TVA: 3, 534, 290RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentare durata si cantitati conform punctelor II.1.5 si II.2.2 al Fisei de date a achizitiei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 25.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din bugetul de stat. Plata se face prin virament (O.P.) in contul prestatorului deschis la Trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; certificat de atestare fiscala ; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 2 aniBilanturile contabile la 31.12.2006 si 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media anualamai mare de 1.700.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniRecomandari de la beneficiarii contractelorDeclaratie privind dotarile specifice proprii
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare de minim 850.000 LEIasigurarea cantitatilor din coloana 1 a tabelului din anexa nr.6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
situatie de urgenta; posibilitate cf. Ordinului ministrului apararii nr. M.47/2008
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 100
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
- criteriu tehnico - functional
30%
Descriere:
2.
- factor financiar de evaluare
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-3192
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2008 10:45
Locul: U.M. 01099 Brad, str. Avram Iancu, nr.56
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate participa cate un reprezentant al ofertantilor, in baza unei imputerniciri scrise, semnate si stampilate de reprezentantul legal
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ACEASTA PROCEDURA SE DESFASOARA CONFORM PREVEDERILOR ART.16 ALIN.(1) DIN O.U.G. 34/2006 SI ORDINULUI MINISTRULUI APARARII NR. M.47 DIN 13.05.2008, PUBLICAT IN MONITORUL OFICIAL AL ROMINIEI, PARTEA I, NR. 407 DIN 30.05.2008.Pentru a participa la etapa de selectare a candidatilor si apoi in etapa de evaluare, urmati precizarile din documentul atasat acestui anunt: DOCUMENTATIE SELECTARE CANDIDATI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il cosidera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou logistic
Adresa postala: UM 01099 Brad, str. Avram Iancu, nr. 56, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Tel.0254612681, Email: [email protected], Fax: 0254612682
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2008 13:51