Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de paza si interventie la obiective militare prin societati specializate de paza si protectie


Anunt de participare numarul 76240/28.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01343 Beius
Adresa postala: str. Gl. Leonard Mociulschi, nr. 12, loc. Beius, jud. Bihor, Localitatea: Beius, Cod postal: 415200, Romania, Punct(e) de contact: Dima Florentin, Tel.0259/ 321852 int. 174, 0721719684, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de paza si interventie la obiective militare prin societati specializate de paza si protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01343 - Cazarma din Beius din loc. Beius, str. Gl. Leonard Mociulschi, nr. 12, jud. Bihor.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 20 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 1, 300, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - primul contract subsecvent va avea o durata de 4 luni, de la 01.09.2009-31.12.2009;celelalte contracte subsecvente vor fi incheiate pentru fiecare an bugetar in parte, astfel: 01.01.2010 31.12.2010, 01.01.2011- 31.12.2011, 01.01.2012 31.12.2012, 01.01.2013 31.08.2013. Autoritatea contractanta poate atribui, in functie de nevoile sale mai multe contracte subsecvente intr-un an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de paza si interventie la obiective militare prin societati specializate de paza si protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
122724 total ore/ total posturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui doar de operatorii economici care au fost selectati si care participa la etapa a II-a a procedurii de licitatie restransa.Cuantumul va fi de 14000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul M.ap.N. - U.M. 01343
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere prin contract de asociere incheiat in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
E.1.1 Situatia personala a candidatuluiSolicitat [x]Nesolicitat [ ]
a) Documente care dovedesc eligibilitatea: Cerinte obligatorii:
1. Certificat de cazier judiciar a operatorului economic.
Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilitcandidatul nu se emit documente de natura celui prevazut mai sus sau respectivele documentele nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, operatorul economic va prezenta:
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/ 2006 si art. 13 din M 47/ 2008.Cerinte obligatorii: 1. Declaratii pe proprie raspundere completate potrivit Formularelor B si B1.
2. a) Prezentarea de certificate fiscale constatatoare, eliberate de autoritatile competente, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
b) Prezentarea de certificate de atestare fiscala constatatoare, eliberate de autoritatile competente, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat.
Formulare-tip eliberate de autoritatile competente, in original sau copie legalizata. Acestea trebuie sa fie in termenul de valabilitate indicat de emitent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
E.2.1 Situatiaeconomico-financiaraSolicitat [x]Nesolicitat [ ]
Cerinte obligatorii:
1. Prezentarea bilantului contabil sau a extrasului de bilant din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente;
Formular-tip eliberat de autoritatea competenta in original sau copia legalizata. Acesta trebuie sa fie in termenul de valabilitate indicat de emitent.2. Realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani, de cel putin 800.000 lei - Formularul C;Intreprinderile mici si mijlocii pot prezenta o cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, de 50% din valoarea aratata mai sus.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii, va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, asa cum este prevazut la art, 7 din Ordonanta Guvernului nr.27/2006.3. Lichiditate generala peste 100% (active circulante/datorii curente x 100) - Formularul C;4. Solvabilitate patrimoniala peste 30% (capital propriu/total pasiv x 100);5. Obligatii contractuale in desfasurare se va prezenta informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari(obligatii care privesc executarea serviciului de paza si protectie a unor obiective), la data desfasurarii prezentei proceduri.
- Data pentru care se determina echivalenta leu/ euro este: 01.04.2009 (1 Euro = 4, 2348 lei).Atunci cand un grup de operatori economici depune candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea bilantului contabil sau a extrasului de bilant din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente;Formular-tip eliberat de autoritatea competenta in original sau copia legalizata. Acesta trebuie sa fie in termenul de valabilitate indicat de emitent.2. Realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani, de cel putin 800.000 lei - Formularul C;Intreprinderile mici si mijlocii pot prezenta o cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, de 50% din valoarea aratata mai sus.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii, va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, asa cum este prevazut la art, 7 din Ordonanta Guvernului nr.27/2006.3. Lichiditate generala peste 100% (active circulante/datorii curente x 100) - Formularul C;4. Solvabilitate patrimoniala peste 30% (capital propriu/total pasiv x 100);5. Obligatii contractuale in desfasurare se va prezenta informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari(obligatii care privesc executarea serviciului de paza si protectie a unor obiective), la data desfasurarii prezentei proceduri.- Data pentru care se determina echivalenta leu/ euro este: 01.04.2009 (1 Euro = 4, 2348 lei).Atunci cand un grup de operatori economici depune candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
E.2.2 Capacitatea tehnica si profesionalaSolicitat [x]Nesolicitat [ ]
Cerinte obligatorii:
1. Prezentare generala
- prezentarea fisei de informatii generale - Formularul C2. Sustinere tehnica
- prezentarea listei cuprinzand subcontractantii (Formularul D), specializarea acestora si a acordurilor de subcontractare - daca este cazul3. Experienta similara
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca si obiect paza si protectia unor obiective Formularul E- prezentarea fisei de experienta similara Formularul E 1
- Este obligatoriu ca operatorul economic sa fi finalizat sau sa aiba in curs de derulare cel putin doua contracte (care sa aiba ca obiect prestarea serviciului de paza).4. Certificarea sistemului calitatii
- prezentarea unui certificat prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, emis de organisme abilitate, sau orice alt document care sa ateste faptul ca operatorul economic se afla in curs de certificare. Operatorul economic poate prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
- STANDARD SOLICITAT: SR EN ISO 9001 :2001 ( ISO 9001 :2000) sau echivalent.5. Resurse tehnice
- Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, active fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, conform Formularului G.6. Resurse umane
- Declaratie referitoare la asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii conform Formularului H.
- Declaratie referitoare la numarul si pregatirea personalului de conducere- Formularul I.7. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti Cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari care vizeaza contracte de prestarii servicii de paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
E.2.2 Capacitatea tehnica si profesionalaSolicitat [x]Nesolicitat [ ]Cerinte obligatorii: 1. Prezentare generala- prezentarea fisei de informatii generale - Formularul C2. Sustinere tehnica- prezentarea listei cuprinzand subcontractantii (Formularul D), specializarea acestora si a acordurilor de subcontractare - daca este cazul3. Experienta similara- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca si obiect paza si protectia unor obiective Formularul E- prezentarea fisei de experienta similara Formularul E 1- Este obligatoriu ca operatorul economic sa fi finalizat sau sa aiba in curs de derulare cel putin doua contracte (care sa aiba ca obiect prestarea serviciului de paza).4. Certificarea sistemului calitatii- prezentarea unui certificat prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, emis de organisme abilitate, sau orice alt document care sa ateste faptul ca operatorul economic se afla in curs de certificare. Operatorul economic poate prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.- STANDARD SOLICITAT: SR EN ISO 9001 :2001 ( ISO 9001 :2000) sau echivalent.5. Resurse tehnice- Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, active fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, conform Formularului G.6. Resurse umane- Declaratie referitoare la asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii conform Formularului H.- Declaratie referitoare la numarul si pregatirea personalului de conducere- Formularul I.7. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti Cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari care vizeaza contracte de prestarii servicii de paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea 333/ 2003.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 20
a) Capacitatea tehnica si profesionala sib) Capacitatea economico-financiara.Modalitatea de punctare este prevazuta in Documentatie de atribuire publicata in SEAP.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 10:00
Locul: U.M. 01343, la adresa mai sus mentionata.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor, reprezentantii UCVAPExpertii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Procedura este organizata potrivit Ordinului Ministrului Apararii Nationale nr. M 47/ 13.05.2008, pentru aprobarea normelor privind achizitia serviciului de paza si interventie la obiectivele militare prin societati specializate de paza si protectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 407/ 30.05.2008.(act normativ care cuprinde prevederii dorogatorii de la legislatia achizitiilor publice).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: BucurestiBucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul logistic al U.M. 01343
Adresa postala: str. Gl. Leonard Mociulschi, nr. 12, jud. Bihor., Localitatea: Beius, Cod postal: 415200, Romania, Tel.0259/321852, Email: [email protected], Fax: 0259/321852
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2009 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer