Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de paza si interventie la obiective militare (cazarmi dezafectate) prin societati specializate de paza si protectie


Anunt de participare numarul 93524/27.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01343 Beius
Adresa postala: str. Gl. Leonard Mociulschi, nr. 12, loc. Beius, jud. Bihor, Localitatea: Beius, Cod postal: 415200, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Nita, Tel.0259/ 321852 int. 174, 0721719684, Email: [email protected], Fax: 0259/321852, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de paza si interventie la obiective militare (cazarmi dezafectate) prin societati specializate de paza si protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: - Cazarma din Delani - la 2 km de U.M. 01343 Beius;
- Cazarma din Oradea la 65 km de U.M. 01343 Beius str. Umbrei, nr. 4, localitatea Oradea;
- Cazarma din Osorhei - la 75 km de U.M. 01343 Beius si 15 km de loc. Oradea, in directia Cluj Napoca.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de paza si interventie la obiective militare (cazarmi dezafectate) prin societati specializate de paza si protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul de posturi: 3 posturi cate unul la fiecare cazarma.
Numarul total de ore: 15.408 ore - cate 5.136 ore pentru fiecare post.
Candidatii pot depune candidatura pentru oricare dintre cele 3 cazarmi sau pentru toate cazarmile, avand obligatia de a specifica in candidatura pentru care dintre cazarmi depun candidatura.
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui doar de operatorii economici care au fost selectati si care participa la etapa a II-a a procedurii de licitatie restransa. Cuantum de 1300 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul M.Ap.N. - U.M. 01343 Beius
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere prin contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala
1.Certificat de cazier judiciar a operatorului economic sau Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul A.Declaratii pe proprie raspundere completate potrivit Formularelor B si B1.
2. a) Prezentarea de certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
b) Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
1. Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoane juridice straine
2. Persoane juridice romane
- Se va prezenta Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Persoane juridice straine
- Se va prezenta Licenta/ certificat constatator eliberat(a) de autoritatile competente din tara in care isi desfasoara activitatea.
Formularele-tip eliberate de autoritatatile competente sa fie in original sau copia legalizata. Acestea trebuie sa fie in termenul de valabilitate indicat de emitent.
3. Chestionarul de securitate completat (Formularul J).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea bilantului contabil sau a extrasului de bilant din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente;
Formular-tip eliberat de autoritatea competenta in original sau copia legalizata. Acesta trebuie sa fie in termenul de valabilitate indicat de emitent.2. Realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani, de cel putin 350.000 lei - Formularul C;Intreprinderile mici si mijlocii pot prezenta o cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, de 50% din valoarea aratata mai sus.In cazul in care candidatul se incadreaza in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii, va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, asa cum este prevazut la art, 7 din Ordonanta Guvernului nr.27/2006.3. Obligatii contractuale in desfasurare se va prezenta informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari(obligatii care privesc executarea serviciului de paza si protectie a unor obiective), la data desfasurarii prezentei proceduri.Atunci cand un grup de operatori economici depune candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea bilantului contabil sau a extrasului de bilant din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente;Formular-tip eliberat de autoritatea competenta in original sau copia legalizata. Acesta trebuie sa fie in termenul de valabilitate indicat de emitent.2. Realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani, de cel putin 350.000 lei - Formularul C;Intreprinderile mici si mijlocii pot prezenta o cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, de 50% din valoarea aratata mai sus.In cazul in care candidatul se incadreaza in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii, va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, asa cum este prevazut la art, 7 din Ordonanta Guvernului nr.27/2006.3. Obligatii contractuale in desfasurare se va prezenta informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari(obligatii care privesc executarea serviciului de paza si protectie a unor obiective), la data desfasurarii prezentei proceduri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare generala
- prezentarea fisei de informatii generale - Formularul C
2. Sustinere tehnica
- prezentarea listei cuprinzand subcontractantii (Formularul D), specializarea acestora si a acordurilor de subcontractare - daca este cazul
3. Experienta similara
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca si obiect paza si protectia unor obiective Formularul E- prezentarea fisei de experienta similara Formularul E 1
- Data pentru care se determina echivalenta leu/ euro este: 19.01.2010 (1 Euro = 4, 1000 lei).
4. Certificarea sistemului calitatii
- prezentarea unui certificat prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, emis de organisme abilitate, sau orice alt document care sa ateste faptul ca operatorul economic se afla in curs de certificare. Operatorul economic poate prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
- STANDARD SOLICITAT: SR EN ISO 9001 :2001 ( ISO 9001 :2000) sau echivalent.
5. Resurse tehnice
- Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, active fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, conform Formularului G.
6. Resurse umane
- Declaratie referitoare la asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii conform Formularului H.
- Declaratie referitoare la numarul si pregatirea personalului de conducere- Formularul I.
7. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti Cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari care vizeaza contracte de prestarii servicii de paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an.Atunci cand un grup de operatori economici depune candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentare generala- prezentarea fisei de informatii generale - Formularul C2. Sustinere tehnica- prezentarea listei cuprinzand subcontractantii (Formularul D), specializarea acestora si a acordurilor de subcontractare - daca este cazul3. Experienta similara- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca si obiect paza si protectia unor obiective Formularul E- prezentarea fisei de experienta similara Formularul E 1- Data pentru care se determina echivalenta leu/ euro este: 19.01.2010 (1 Euro = 4, 1000 lei).4. Certificarea sistemului calitatii- prezentarea unui certificat prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, emis de organisme abilitate, sau orice alt document care sa ateste faptul ca operatorul economic se afla in curs de certificare. Operatorul economic poate prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.- STANDARD SOLICITAT: SR EN ISO 9001 :2001 ( ISO 9001 :2000) sau echivalent.5. Resurse tehnice- Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, active fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, conform Formularului G.6. Resurse umane- Declaratie referitoare la asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii conform Formularului H.- Declaratie referitoare la numarul si pregatirea personalului de conducere- Formularul I.7. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti Cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari care vizeaza contracte de prestarii servicii de paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Conform legii 333/ 2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 20
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- elementul de reofertare: - pretul fara TVA/ ora/ post;
- numarul de runde ale licitatiei electronice: 1- durata unei runde: 1 (una) zi.- alte informatii in Documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2010 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2010 10:00
Locul: la sediul U.M. 01343 din localitatea Beius, str. General Leonard Mociulschi, nr. 12, jud. Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluareExpertiiReprezentantii imputrniciti ai candidatilorMembri UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Procedura este organizata potrivit Ordinului Ministrului Apararii Nationale nr. M 47/ 13.05.2008, pentru aprobarea normelor privind achizitia serviciului de paza si interventie la obiectivele militare prin societati specializate de paza si protectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 407/ 30.05.2008.(actul normativ cuprinde prevederii dorogatorii de la legislatia achizitiilor publice).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul logistic al U.M 01343
Adresa postala: Str. General Leonard Mociulschi, nr. 12, loc. Beius, jud. Bihor., Localitatea: Beius, Cod postal: 415200, Romania, Tel.0259/321852, Email: [email protected], Fax: 0259/321852
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2010 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer