Licitatie Publica - Prestari servicii de proiectare elaborare studiu de fezabilitate la obiectivul de investitii Construire canal Cheile Turzii sector 4
Anunt de participare numarul 92963/09.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Florina Chivu, Tel.021.305.55.30, In atentia: Florina Chivu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de proiectare elaborare studiu de fezabilitate la obiectivul de investitii Construire canal Cheile Turzii sector 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de proiectare elaborare studiu de fezabilitate la obiectivul de investitii Construire canal Cheile Turzii sector 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71400000-2-Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 773, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de particip (17.700 lei) si gar de buna exec 7% din val contractului, sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Istoricul Litigiilor-Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Declaratie pe proria raspundere pentru ofertanti persoane juiridce straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale-Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008) rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 3.000.000 lei. -Media rezultatului (profit/pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala-Experienta similara-Informatii privind subcontractantiiResurse umane si structura de management
Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.-Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001/ 2005, valabil la data deschiderii ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea de documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma asigurarea unui standard de mediu corespuzator solicitarii sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.-Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al managementului sistemului de sanatate si securitate in munca, in conformitate cu SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale.-Declaratie pe propria raspundere ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea riscului profesional, pe care o va prezenta in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea listei cu principalele contracte de proiectare prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiExperienta in contracte similare de o amploare si complexitate similara cu proiectul licitat.Pentru aceasta se va demonstra incheierea, indeplinirea/derularea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani, in calitate de leader al unei asocieri, asociat unic sau simplu asociat, a cel mult: trei contracte de proiectare pentru realizarea de retele de canalizare si refacere sistem rutier (aprox, 2 km canalizare si refacere sistem rutier pentru o suprafata de aprox.6.000 mp)cu o valoare cumulatade minim echivalentul a 400.000 lei, trei contracte finalizate pentru realizarea PUZ avand valoarea de 1.100.000 lei.Se va prezenta formularul 9.2 completat.Lista cu experienta similara va fi insotita de copii ale: contractelor considerate a demonstra experienta similara, proces verbal de receptie finala si recomandari din partea beneficiarilor serviciilor.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personalul ofertantuluiIn cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 11:00
Locul: Municipiul Bucuresti-Directia Achizitii Concesionari Contracte-bd Regina Elisabeta 47, cam.136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte scrisoare de imputernicire pentru semnarea ofertei, in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, et 1 cam 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 30 555 30, Fax: 021 30 555 30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2010 16:16