Licitatie Publica - PRESTARI SERVICII DE PROIECTARE MODERNIZARE PARTER SI ETAJ UNU CLADIRE ADMINISTRATIVA B-DUL DIMBOVITA 1 - 3
Anunt de participare (utilitati) numarul 32420/14.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300124, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN MUNTEAN, Tel.0256-277736, Email: [email protected], Fax: 0256-277793, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRESTARI SERVICII DE PROIECTARE MODERNIZARE PARTER SI ETAJ UNU CLADIRE ADMINISTRATIVA B-DUL DIMBOVITA 1 - 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: B-DUL DIMBOVITA 1 - 3, TIMISOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTOCMIREA DOCUMENTATIEI IN VEDEREA OBTINERII CERTIFICATULUI DE URBANISM SI A AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, /2001,
OBTINEREA TUTUROR AVIZELOR NECESARE CONFORM LEGII 453,
INTOCMIREA CAIETULUI DE SARCINI PENTRU EXECUTIE, PROIECT TEHNIC SI DETALII DE EXECUTIE
INTOCMIREA DOCUMENTATIEI TEHNICE CONFIDENTIALA
INSTRUCTIUNI PRIVIND MODUL DE UTILZARE SI INTRETINERE A LUCRARII
OBTINEREA VIZEI VERIFICATORULUI MLPAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222000-1 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 EXEMPLARE
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 400 LEI, REDUCERE 50% PT. IMM-URI CF LEGII NR. 346/2004, ACTUALIZ. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VAL. CONTR. FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA ART. 181 DIN O.U.G. NR. 34/2006, MODIF.;
CERTIFICATE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR LA BUGETUL LOCAL SI DE STAT (ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA);
CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI (COPIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE;DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI ( CIFRA MEDIE ANUAL DE AFACERI PE ULTIMI 3 ANI SA FIE DE MIN 75.000 LEI, REDUCERE 50% PT IMM-URI CF LEGII NR.346/2004 ACTUALIZATA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII IN ULTIMII 3 ANI;
DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE;
DOVADA CERTIFICARII CONDITIILOR DE CALITATE;
DECLARATIA PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANT SI SPECIALIZAREA ACESTORA (DACA E CAZUL);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
NR. 11078 / 14.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA R.A.T.T.ORDIN DE PLATA IN CONT RATT: COD IBAN: RO38RNCB0249049295940001 BCR TIMISOARA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 13:00
Locul: TIMISOARA, B-DUL TAKE IONESCU, NR. 56, DIRECTIA COMERCIALA , SALA LICITATII.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA- SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. TEPES VODA, NR. 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATII
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CORPUL CONSILIERILOR JURIDICI DIN CADRUL R.A.T.T.
Adresa postala: B-DUL TAKE IONESCU, NR. 56, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300124, Romania, Tel.0256 277 736, Fax: 0256 277 793, Adresa internet (URL): www. ratt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 10:30