Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de reparare si intretinere echipament medical


Anunt de participare numarul 53723/27.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon Bucuresti
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de reparare si intretinere echipament medical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon Bucuresti Sos. Pantelimon 340-342, sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de reparare si intretinere echipament medical
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribure.
Valoarea estimata fara TVA: 395, 094RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part. 5000 lei prin scris. gar. banc.;gar. buna exec. 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind eligibilitatea(Formular A)
*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Formular B)
*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata)
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original sau copie legalizata (emis cu maximum 30 zile inainte de deschiderea ofertelor)*Certificat de inregistrare CUI si anexa copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Bilant contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente*Fisa de informatii generale (Formular C)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie si lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani (Formular D): nivel specific minim necesar indeplinirea in ultimii 3 ani a minimum 3 contracte similare, cu unitati sanitare;
*Minimum 3 recomandari de la beneficiari unitati sanitare, inregistrate si prezentate in original sau copie legalizata, din care sa reiasa in mod expres prestarea serviciilor de reparare si intretinere a echipamentului medical;
*Declaratie echipamente tehnice propuse pentru indeplinirea contractului;
*Declaratie privind dotarea cu personal de specialitate, studii, cursuri de calificare sau perfectionare absolvite, din care sa reiasa posibilitatea ofertantului de a asigura indeplinirea contractului cu personal calificat;
*Certificate de calificare sau specializare pentru personalul care va presta activitatea de service, emise de producatorii echipamentelor medicale;
*Autorizatie ISCIR/CNCAN, acolo unde este cazul;
*Declaratie din care sa rezulte capacitatea ofertantului de asigura piese de schimb si consumabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
*Autorizatie Ministerul Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul autoritatii contractante, prin casierie, in baza unei imputerniciri scrise, depusa la biroul achizitii, camera 28.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2008 14:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante, et. 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNCSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon nr. 340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel.021/255.40.90, Email: [email protected], Fax: 021/255.40.25, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer