Licitatie Publica - Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a DN 1 H Zalau Alesd
Anunt de participare numarul 84968/22.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Licitatii Contractare si Servicii Suport, Tel.021.308.66.64, In atentia: Sorin FUSEA - Director Directia Licitatii Contractare si Servicii Suport, Email: [email protected], Fax: 021.308.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a DN 1 H Zalau Alesd
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Romania, judetul Zalau si judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a drumului national DN 1 H Zalau Alesd asa cum sunt descrise in Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79110000-8 - Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
79140000-7-Servicii de consultanta si de informare juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.6 luni de la data de incepere a contractului pentru fiecare dintre cele 5 loturi: - Lot 1 - Prestari Servicii de Reprezentare si Asistenta Juridica pentru Exproprierea Suprafetelor de Teren Necesare Executarii Lucrarilor de Reabilitare a Sectorului DN 1 H Zalau Alesd pe raza localitatilor Alesd si Sinteu;
- Lot 2 - Prestari Servicii de Reprezentare si Asistenta Juridica pentru Exproprierea Suprafetelor de Teren Necesare Executarii Lucrarilor de Reabilitare a Sectorului DN 1 H Zalau Alesd pe raza localitatii Halmasd;
- Lot 3 - Prestari Servicii de Reprezentare si Asistenta Juridica pentru Exproprierea Suprafetelor de Teren Necesare Executarii Lucrarilor de Reabilitare a Sectorului DN 1 H Zalau Alesd pe raza localitatilor Nusfalau, Simleul Silvaniei si Hereclean;
- Lot 4 - Prestari Servicii de Reprezentare si Asistenta Juridica pentru Exproprierea Suprafetelor de Teren Necesare Executarii Lucrarilor de Reabilitare a Sectorului DN 1 H Zalau Alesd pe raza localitatii Pericei;
-Lot 5 - Prestari Servicii de Reprezentare si Asistenta Juridica pentru ExpropriereaSuprafetelor de Teren Necesare Executarii Lucrarilor de Reabilitare a Sectorului DN 1 HZalau Alesd pe raza localitatii Varsolt;
Valoarea estimata fara TVA: 4, 510, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particip: Lot117.892 Lei;Lot212.852 Lei; Lot316.296 Lei;Lot4-24.696 Lei;Lot518.480 Lei.Garantia de buna executie10%din valoarea de contract acceptata, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de cheltuieli neeligibile aferent Memorandumului de FinantareISPA 2005/RO/16/P/PA/003 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe Propria Raspundere semnata de catre reprez.legal prin care se confirma faptul ca este indeplinit acest crit.de calif-Form.1Declaratie privind Eligibilitatea
Declaratie pe Propria Raspundere semnata de catre reprez.legal prin care se confirma faptul ca este indeplinit acest crit.de calif-Form.2 Declaratie privind neincadrarea in sit.prevazute la art.181 din OUG34/2006;Certif/doc.edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif-a se vedea pct.5.1.2 din Fisa de Date a Achizitiei(capitolul I al DA)
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
a)Declaratie pe Propria Raspundere semnata de catre reprez.legal prin care se confirma faptul ca este indeplinit acest criteriu de calif-Form.3Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleb) Certif/doc.edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif: Decizia de infiintare a formei de org.profes.in care isi desfasoara activ, emisa de Baroul al carui membru este Avocatul; Certif.de inreg. fiscala(C.I.F.)emis de Adm.Finan.unde isi au declarat sediul fiscal; Adev.eliberata de Baroul al carui membru este Avocatul cu cel mult 30 de zile inainte de prezentarea ei;Decl.emisa de Casa de Asig a Avocatilor a carui membru este Avocatul
Pentru pers.juridice/fizice straine este necesara prez.docum.edific.care dovedesc o forma de inreg.si de atestare ori apartenenta din pct.de ved.profes.in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media rezultatului exercitiilorfinanciare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei (3) ani (2006, 2007, 2008)
- Media cifreide afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei (3) ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: pentru lotul 1- 536.000 Lei; pentru lotul 2- 385.000 Lei; pentru lotul 3- 488.000 Lei; pentru lotul 4- 740.000 Lei; pentru lotul 5- 554.000 Lei.Declaratie pe Propria Raspundere semnata de catre reprezentantul legal prin care se confirma faptul ca este indeplinit criteriul de calificare Situatia economico financiara literele a si b. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 4 si anexa aferenta acestuia Declaratia privind cifra de afaceri globala, rezultatul exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) din Capitolul III Formulare al Documentatiei de Atribuire.
b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare:
1. Declaratia Anuala de Venit pentru asociatiile fara personalitate juridica, constituite intre persoanele fizice (Declaratia 204) in original sau copie legalizata;2. Decizia de Impunere Anuala pentru veniturile realizate din Romania de persoanele fizice (Declaratia 250), in original sau copie legalizata;
3. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006; 2007; 2008), inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cel putin un contract in ultimii 3 ani**/deruleaza in prezent cel putin un contract de consultanta juridica si/sau reprezentare juridica in valoare de minim: pentru lotul 1 -268.000 Lei; pentru lotul 2 -192.000 Lei; pentru lotul 3 -244.000 Lei; pentru lotul 4 -370.000 Lei; pentru lotul 5 -277.000 Lei sauOfertantul a finalizat cel mult trei contracte in ultimii 3 ani**/ deruleaza in prezent cel mult trei contracte de consultanta juridica si/sau reprezentare juridica in valoare de minim: pentru lotul 1 -447.000 Lei; pentru lotul 2 -321.000 Lei; pentru lotul 3 -407.000 Lei; pentru lotul 4 -617.000 Lei; pentru lotul 5 -462.000 Lei.a)Decl.pe Propria Raspundere semnata de catre reprez.legal prin care se confirma faptul ca este indeplinit crit.de calif.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 Declaratie privind capacitatea tehnicab) Certif/doc.edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif:
Contracte/recomandari emise de catre Beneficiari sau alte entitati competente
**Ultimii 3 ani reprezinta perioada 01.01.2006 termenul limita de depunere al ofertelor.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie cu mentiunea ca acesta trebuie sa fie diferit pentru fiecare dintre loturi in cond.in care vor fi depuse oferte pentru 2(doua)sau mai multe loturi: 1.Primul Avocat*2.Al doilea Avocat*3.Inginer Topograf*Avocat reprezinta orice pers.cu studii juridice, care a fost admisa in profesie si isi desfasoara activ.profes.in una din formele de org.prevazute de Legea nr.51/1995, republicata(cabinete individuale de avocatura, cabinete asociate, societati civile profesionale si societati civile profesionale cu raspundere limitata)sau avocat strain, care este autorizat sa-si desf activ. prof.sub titlu profesional corespunzator obtinut intr-un stat membru, si care poate asigura prestarea serv.catre Client, in conditiile Contractului;
Cerintele minime privind cei trei experti precum si documentele care trebuie sa sustina crit.de calif.si/sau selectie sunt mentionate la pct 5.4.2-Informatii privind capacitatea profesionala din Fisa de Date a Achizitiei capitolul 1 al DA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
60%
Descriere:
2.
Propunerea Financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2009 12:00
Locul: CNADNR S.A., B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catre operatorii economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu memorandumul de Finantare nr. ISPA 2005/RO/16/P/PA/003 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana
VI.3) Alte informatii
a) La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 6 lunib) Moneda in care trebuie intocmita oferta este LEIc) Data limita recomandata pentru solicitarea clarificarilor: 25.09.2009 ora 12:00d) Eventualele contestatii pot fi depuse la autoritatea contractanta si apoi la instanta competenta (Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal)e) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81; +40(021)319.51.83, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2009 09:31