Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita


Anunt de participare numarul 69613/04.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Sorin George STOICESCU, Tel.021.318.66.64, In atentia: Sorin George STOICESCU, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita, Sectiunile - km 51+000 la km 105+000 si Crasna-Albita de la km 0+000 la km 47+900
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de sarcini (Capitolul II din documentatia de atribuire).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79110000-8 - Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
79140000-7-Servicii de consultanta si de informare juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezenta procedura de atribuire este organizata pe 6 loturi: - Lot 1 - Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita pe raza localitatilor Tutova, Perieni, Grivita si Zorleni
- Lot 2 - Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita pe raza localitatilor Banca si Costesti;
- Lot 3 - Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita pe raza localitatilor Albesti, Husi si Duda Epureni
- Lot 4 - Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita pe raza localitatii Oletenesti;
- Lot 5 - Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita pe raza localitatii Cretesti;
- Lot 6 - Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare a sectorului DN 24 limita de judet Galati-Vaslui pana la Crasna si DN 24B Crasna-Albita pe raza localitatii Drinceni.
A se vedea informatiile cuprinse in Caietul de sarcini aferent fiecarui lot.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 204, 900RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului in conditiile prevazute la alin. i) ale art.122 din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, fara TVA: Lot1-14.000Lei, Lot2-17.000Lei, Lot3-17.000 Lei, Lot 4- 36.000Lei, Lot 5- 22.000Lei, Lot 6-15.000Lei.Garantia de buna executie10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de cheltuieli neeligibile aferent MF ISPA 2005/RO/16/P/PA/003 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a se vedea punctul 5.1 din fisa de date a achizitiei (Capitolul I din documentatia de atribuire).
In ceea ce priveste capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), se solicita operatorilor economici certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie functionare / altele echivalente in cazul persoanelor juridice/fizice romane sau documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in cazul persoanelor juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele emise in alta limba decat romana, care se incadreaza in categoria documentelor oficiale precizate in Conventia de la Haga laart. 1, lit. a), b), c) si d) vor fi prezentate in forma supralegalizata/apostilata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatelor financiare ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).Media cifrelorde afaceri anualeale ofertantului pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie de minim: pentru Lotul 1 - 350.000 Lei, pentru Lotul 2 -440.000, pentru Lotul 3 420.000, pentru Lotul 4 900.000 , pentru Lotul 5 -560.000, pentru Lotul 6 390.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Avocat care a fost admis in profesie si isi desfasoara activitatea profesionala in una din formele de organizare prevazute de Legea nr. 51/1995, republicata, sau avocat strain provenind dintr-un stat membru al Uniunii Europene, sau al Spatiului Economic European, care este autorizat sa-si desfasoare activitatea profesionala sub titlul profesional corespunzator obtinut intr-un stat membru, si care poate asigura prestarea Serviciilor catre Client, in conditiile Contractului;
A finalizat cu succes / deruleaza cel puin un contract de consultana i reprezentare juridica (Cod CPV 79110000-8) cu o institutie publica sau societate comerciala cu capital de stat cerinta valabila pentru fiecare dintre loturi.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie pentru fiecare dintre loturi: a) Primul avocat - cel putin 5 ani experienta in legislatia civila si in formularea de actiuni in instanta;b) Al doilea avocat - cel putin 3 ani experienta in legislatia civila si in formularea de actiuni in instanta;d) Sef proiect tehnic - inginer geodez, topograf, geolog/geofizician sau constructor, cel putin 5 ani experienta;e) Conducatorul persoanei juridice autorizate sa execute lucrari de cadastru sau persoana fizica autorizata sa execute lucrari de cadastru (subcontractant) - inginer topograf, cel putin 3 ani experienta;f) Expert evaluator imobiliar (subcontractor) - cel putin 2 ani experienta;Personalul de specialitate direct responsabil de executarea contractului prezentat mai sus, reprezinta minimul obligatoriu.- In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.- Documentele emise in alta limba decat romana, care se incadreaza in categoria documentelor oficiale precizate in Conventia de la Haga laart. 1, lit. a), b), c) si d) vor fi prezentate in forma supralegalizata/apostilata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
60%
Descriere:
2.
Propunerea Financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2009 10:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catreoperatorii economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din bugetul de fonduri neeligibile aferent Instrumentului de de finanare ISPA al Uniunii Europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2008 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer