Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE LENJERIE DE SPITAL


Anunt de participare numarul 11040/20.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Tg. Mures
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Galatean, Tel.0265210900, Email: [email protected], Fax: 0265216368, Adresa internet (URL): www.cardioms.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE LENJERIE DE SPITAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: IBCvT Tg. Mures, Str. Gh. Marinescu Nr. 50
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE LENJERIE DE SPITAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93100000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
81.600 kg lenjerie/an
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :1000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat pe anul 2007 al Institutului sunt prevazute sursele de finantare a contractelor de furnizare care urmeaza sa fie atribuite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris. (vezi Documentatia de Atribuire)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte documente edificatoare : - declaratie privind eligibilitatea, Formular 12A OANRMAP 155/2006, - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind dotarea cu echipament necesar furnizarii serviciilor solicitate. Autorizatie pentru efectuarea serviciilor de spalatorie lenjerie de spital.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Virament bancar in contul IBCvT Tg. Mures deschis la Trezoreria Tg. Mures, numar : RO43TREZ4765041XXX000420 sau la CASIERIA IBCvT Tg. Mures
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2007 11:00
Locul: IBCvT Tg. Mures, Str. Gh. Marinescu Nr. 50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor si Comisia de Evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL PE RAZA CAREIA SE AFLA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: Str. Justitiei Nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6 - Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC - IBCvT Tg. Mures
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr. 50, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel.210900, Email: [email protected], Fax: 217047, Adresa internet (URL): www.cardioms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer