Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE LENJERIE DE SPITAL SI CURATATORIE USCATA


Anunt de participare numarul 112476/02.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Adresa postala:  B-DUL CAROL I, NR. 50, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700503, Romania, Punct(e) de contact:  CIOBANU EDUARD-IONUT, Tel. 0232 267601, In atentia:  CIOBANU EDUARD-IONUT, Email:  [email protected], Fax:  0232 267601, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE LENJERIE DE SPITAL SI CURATATORIE USCATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: B-DUL CAROL I, NR. 50 IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE LENJERIE DE SPITAL SI CURATATORIE USCATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE MENTIONATA IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII rezultate in urma contractului cu CAS IasiPlata se va face in maximum 120 de zile de la data emiterii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se acceptasubcontractarea serviciilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Certificate constatatoare in original sau copie legalizataCertificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
Certificat de atestare fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau xerocopie certificataCertificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt
document echivalent conform prevederilor de la alineatul III, din care sa reiasa ca ofertantul are
obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de lucrari
care face obiectul procedurii de achizitie publica si ca ofertantul nu are inscrise in Registrul
Comertului mentiuni referitoare la anumite situatii prevazute la alin.I si II
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilla 31.12.2009
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiei privind lista principalelor livrari de servicii in ultimii 3ani
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiAutoritatea contractanta solicita documente in copie legalizata prin care se certifica implementarea sistemul calitatii ISO 9001/2000emis de catre un organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor, pentru punctul de lucru in care se realizeaza serviciile.
Autoritatea contractanta solicita documente in copie prin care se certifica implementarea sistemul calitatii ISO 9001/2000pentru utilajele din dotareDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Autorizatia de functionare exclusiv pentru unitati sanitare emisa de autoritatea de sanatate publica valabila la data sedintei de deschidere a ofertelor
Autorizarea sanitara a masinilor de transport valabila la data sedintei de deschidere a ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta FORMULAR 8
Nu se acceptasubcontractarea serviciilorScrisoarea de inaintare - Ofertantul trebuie sa prezinte scrisoarea de inaintareImputernicire- oferta trebuie sa fie insotita deimputernicireascrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Iasi ? Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  str. Anastasie Panu, nr 25, Iasi, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Fax:  0232/260411
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE?PROF. DR. GEORGE I.M. GEORGESCU? IASI
Adresa postala:  B-dul Carol I, nr. 50, Iasi, jud. Iasi, Romania, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700503, Romania, Tel. 0232267601, Email:  [email protected], Fax:  0232267601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer