Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestari servicii de spalatorie si curatatorie uscata


Anunt de participare numarul 101387/03.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala:  Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041902, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Faur, Tel. 021/334.90.69, Email:  [email protected], Fax:  021/334.90.69, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestari servicii de spalatorie si curatatorie uscata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Spit.Cl.de Psihiatrie Prof.Dr.Alex.Obregia, sos.Berceni nr.10-12, sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 899, 230RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecv va fi stab in funct de necesit aut contr si de existenta resurs financiar aloc cu ac destin
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari servicii de spalatorie si curatatorie uscata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lenjerie uscata aflata in dotarea spitalului min 397.120 max 516.256 kg
Lenjerie uscata oferita in custodie la cerere min 516.840 max 671.892 kg
Bluza de lucru personalmin 73.000 max 94.900 buc
Pantalon/Fusta de lucru personalmin73.000max 94.900 Buc
Valoarea estimata fara TVA: 6, 899, 230RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de partic 68992 lei.gar de buna exec 5% din val fiecarui contract subsecv
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul spitalului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular A -
Declaratie de eligibilitate
Cerinta obligatorie: completare formular B
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 insotita de urmatoarele documente:
1. Certificat eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Sucursala Teritoriala ? valabil la data deschiderii ofertelor - original sau copie legalizata;2. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale ? valabil la datadeschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata ;3. Cazier fiscal pentru operatorul economic ? valabil la data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata.
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.- copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la31.12.2009 vizat si inregistrat la autoritatile competente ? in xerocopie, semnata si stampilata conform cu originalul.
2. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl lista princip pres de serv in ultim 3 ani.prezenta a min 5 Certif constat elib in conform cu preved Art. 971 din HG 925 / 20063.Certificat ISO 9001:2008 sau echiv. Certif ISO 14001:2005 sau echivalent ;5. Certificat ISO 18001:2007 sau echiv;6.Certificat SA 8000 sau echiv 7. Decl priv dotar specif, utilaj, echip tehn, mijl de transp, alte mijl fixe ptindepl contract, 8. Autoriz de funct emisa de Autor de Sanat Publ (Aviz Sanitar), precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului in copie legalizata;9. Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultim 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, formularul nr. 5;10. Declaratie pe proprie raspundere privind obligatiile contractuale in desfasurare, daca exista, fata de altibeneficiari/clienti - formularul nr. 6;11. Prezentarea schitei tehnice a spalatorie in care sa se identifice de catre prestator urmatoarele a)Diferentierea pe intreg fluxul tehnologic, a liniilor de utilaje pentru rufele pacientilor copii fata de cele pentru rufele pacientilor adulti b)Circuit distinct cu dotare separata si compartimentare corespunzatoare a spatiilor pe intreg traseul de procesare a rufelor bolnavilor identificati cu boli transmisibile sau TBC.12.Licenta de transport pentru autovehiculele puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului in conditiile in care masa totala maxima autorizata, inclusiv remorca sau semiremorca depaseste 3, 5 tone ? in copie legalizata;13.Referat tehnic evaluare pentru transportul deseurilor periculoase rezultate din activitatea medicala ( pentru autovehicule puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului ) ;14.Certificat de formare profesionala ADR pentru consilier siguranta transport deseuri periculoase ? in copie legalizata;15. Certificat de formare profesionala ADRpentru soferi ce transporta deseuri periculoase ? in copie legalizata;7. Aviz medical pentru soferi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiz faza finala de licit electr ce se va desfasura intr-o singura rundawww.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 12:00
Locul: Amfiteatrul din cladirea Directiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite ale ofertantilor in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spit.Cl.de Psihiatrie prof.Dr.Alex.Obregia -Serv Achizitii Publice
Adresa postala:  sos.Berceni nr.10-12, sect 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041902, Romania, Tel. 021.334.42.66, Email:  [email protected], Fax:  021.334.71.64
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer