Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de spalatorie si de curatatorie uscata


Anunt de participare numarul 34782/05.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI
Adresa postala: STR. MIHAI BRAVU, NR. 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100409, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ADMINISTRATIV, Tel.0244/409100, In atentia: GHEORGHE NICOLAE, Email: [email protected], Fax: 0244/593862, Adresa internet (URL): www.maternitate-ploiesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de spalatorie si de curatatorie uscata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Spitalul Obstetrica Ginecologie Ploiesti, str. Mihai Bravu nr. 166 Jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Externalizarea se face cu o firma in baza unui contract de prestari servicii pentru spalare inventar moale conform OMS 886/2006 , reparatiile , modernizarea si instalarea masinilor se va executa in baza unui contract de lucrari, spatiul aferent spalatoriei va fi inchiriat in baza unui contract de inchiriere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93100000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea de rufe murdare este de 600 kg/ziValoarea investitiei pentru reparatie si modernizare 552266 RON, iar valoarea contractului de prestari servicii pentru spalatorie pentru 5 ani este de aprox.3700000 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 600, 000 si 3, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrarea se va desfasura in doua etape conform caietului de sarcini
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare va fi de 90000 RON, valabilitate 90 zile garantia de buna executie va fi 5% din valoarea contractului de prestari servicii de spalatorie adica 183600 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul de prestari servicii pentru spalatorie este finantat prin Contractul de furnizare servicii medicale cu CAS Prahova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
agent economic cu personalitate juridica unic, care prezinta subcontractantii sau asociere de agenti economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateConform Sectiunea II-Fisa de date a achizitiei-punctul B, (B1, B2)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.
2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa existenta in actul constitutiv al candidatului codul CAEN al activitatii ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Formularul B2 din sectiunea IV
2. Lista cuprinzand subcontractantii, .
3. Fisa de informatii privind experienta similara in sistemul sanitar, C.P.V. al activitatii: Prestari servicii de spalatorie si de curatatorie uscata 93100000-9.(Formularul B3 din sectiunea IV).
4. Recomandari din partea altor beneficiari din sistemul sanitar
5. Documentecare confirma certificarea sistemului calitatii:
Document prin care se certifica sistemul calitatii ISO 9001:2001
6. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, etc. formularul B5.
7. Autorizatia de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica, 8. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat,
- spitalul solicita preluarea intregului personal existent ce isi desfasoara activitatea in sectorul spalatorie;
9. Declaratie pe propria raspundere ca va prelua intregul personal existent in Anexa nr.1, prin transfer, asigurandu-le sporurile, cresterile salariale si tichetele de masa, conform legislatiei muncii in vigoare in momentul preluarii.
10. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
11. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj tehnic
50%
Descriere:
2.
punctaj financiar
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5011/10.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.02.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 10:30
Locul: Spitalul Obstetrica Ginecologie SAtr. Mihai Bravu nr. 116 Loc Ploiesti Jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante si reprezentanti ai spitalului numiti prin decizie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Obstetrica Ginecologie-COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: str. Mihai Bravu nr.116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100409, Romania, Tel.0244-509911, Email: [email protected], Fax: 0244-593862, Adresa internet (URL): www.maternitate-ploiesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2007 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer