Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de verificarea, incarcarea, repararea stingatoarelor de incendiu sI a hidrantilor interiori si exteriori


Anunt de participare (utilitati) numarul 124714/27.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  RTFC Banat-Oltenia, Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  RO-300166, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Aprovizionare, Tel. 0256/292605, In atentia:  Popa Ioan, Fax:  0256/292605, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RTFC Banat-Oltenia
Adresa postala:  Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  RO-300166, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii, Tel. 0256/200476, In atentia:  ec. Glujdea Sandu, Fax:  0256/200476
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestari servicii de verificarea, incarcarea, repararea stingatoarelor de incendiu sI a hidrantilor interiori si exteriori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Subunitati ale RTFC conf. Caiet Sarcini
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de verificarea, incarcarea, repararea stingatoarelor de incendiu sI a hidrantilor interiori si exteriori conform Caiet Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 21, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 250 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economiccompletata in conformitate cu Anexa nr.10 din Sectiunea Formulare. ? in original;
2.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin.1 din Legea nr.21/1996 privind concurenta completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare ? in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? valabil la data licitatiei, in original sau copie conf. cu originalul.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? valabil la data licitatiei, in original sau copie conform cu originalul.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
6. Certificat constatator, in original sau copie conform cu originalul, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - in copie;
2. informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii si care vor contine valori, perioada si locul executiei servicii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;b)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;Se va completa si depune, in original, Anexa nr.13 din Sectiunea Formulare.
c)declaratie pe proprie raspundere referitoare la subcontractanti, Anexa nr.18 din Sectiunea Formulare
d)declaratie privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare
e)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original;
f)Alte autorizatii : Atestat IGSU conf. Art. 51 din L 307 si OMAI 87/2010
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P 11/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2011 10:00
Locul: RTFC Banat-Oltenia, Str. Garii, Nr. 2a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
SNTFC ?CFR -CALATORI? SA este autoritate contractanta conform OUG 34/2006, art.8, litera d, iar RTFCBanat-Oltenia este sucursala a SNTFC-ului.Valoarea estimata a achizitiei reprezinta o parte din valoarea prevazuta pentru toate cele 4 Regionale de Transport, valoare care depaseste pragul de 15.000 euro, astfel ca nu poate fi vorba de achizitie directa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030084, Romania, Tel. 40 21 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Garii nr. 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300166, Romania, Tel. 0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2011 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer