Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de verificarea, incarcarea si repararea stingatoarelor de incendiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 94152/11.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul SC, Tel.0731/990438, In atentia: Zugravu Mircea, Fax: 0256/200476, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RTFC Timisoara
Adresa postala: Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0256/200476, In atentia: Neiconi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestari servicii de verificarea, incarcarea si repararea stingatoarelor de incendiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Subunitati RTFC
Codul NUTS: RO4 - Macroregiunea patru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificarea, incarcarea si repararea stingatoarelor de incendiu conf. CS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificarea, incarcarea si repararea stingatoarelor de incendiu conf. cantitatilor estimate pe centre din CS
Valoarea estimata fara TVA: 17, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 170 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligib. completata in conf cu Formularul A din Sect Formulare. in original;
2.Decl priv neincadr in sit prev la art. 181 completata in conf cu Form B din Sect Formulare. in original;
3.Decl pe propria rasp ca nu se afla in nici una din sit prev la Art.5 alin.1 din L21/1996 priv concurenta completata in conformitate cu Formularul N din Sectiunea Formulare in original;
4.Certif de atest fisc priv achit oblig exig catre bug de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCF de Stat val la data licitatiei, in original sau copie legalizata.
5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala valabil la data licitatiei, in original sau copie legalizata.
6.Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator in original sau copie legalizata(valabil la data licitatiei) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
7.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata + traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil 30.06.2009 copie;
2.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor lucrari similare prestate in ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Declaratii pe propria raspunderereferitoare la :
2. efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; se va nominaliza personalul responsabil de indeplinirea contractului si personalul responsabil cu asigurarea controlului calitatii;
3. utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
4. proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
5. respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;6. masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii;7. Standarde de asigurare a calitatii: certificate care atesta implementarea Sistemului de calitate: ISO 9001 sau echivalent (original);8. Alte autorizatii: atestat IGSU cf. Art. 51 din Legea 307 si OMAI 252 din 2007 in copie conf. cu originalul.
9. 1 recomandare in original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P 12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2010 10:00
Locul: RTFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a, Tel./Fax 0256/200476
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel.40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, ,Romania, Tel.0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Garii nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2010 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer