Licitatie Publica - Prestari servicii exploatari forestiere-D.S.Alba Iulia,O.S.Aiud.
Anunt de participare numarul 39911/26.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Marinescu Nicolae, Tel.0258812138, Email: [email protected], Fax: 0258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Marinescu Nicolae3006, Tel.0258812138, Email: [email protected], Fax: 0258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Marinescu Nicolae, Tel.0258812138, Email: [email protected], Fax: 0258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
R.N.P.Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii exploatari forestiere-D.S.Alba Iulia, O.S.Aiud.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: D.S.Alba Iulia, O.S.Aiud.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii exploatari forestiere in parchete de produse: secundare si igiena.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211100-3 - Servicii de exploatare forestiera (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volum total=206 mc.
Valoare totala=4611.1 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 611.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pe loturi cumulat in valoare de23.06 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plati lunare pe baza de receptii, sursa de finantare-fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie/Subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Se vor accepta doar agenti economici atestati in exploatari forestiere conform HG nr.85/2004 completata si modificata de Hg nr.1174/2006.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca firma nu este in faliment sau lichidare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani in lei si euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: atestatul de exploatare(copie conform cu originalul), anexa la atestatul de exploatare(privind volumul de masa lemnoasa contractat la zi)si cazier tehnic de exploatare(copie conform cu originalul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Trebuie sa rezulte ca operatorul economic poate sa presteze serviciul pentru volumul exprimat in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra cost de la casieria D.S.Alba Iulia, str.Basarabiei, nr.9, loc.Alba Iulia la ridicarea documentatiei de atribuire, pretul fiind de 10 lei RON.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2007 12:00
Locul: D.S.Alba Iulia, str.Basarabiei, nr.9, loc.Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau inputernicit are drept de participare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de contestatar.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel.0258812138, Email: [email protected], Fax: 0258813006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2007 11:03