Licitatie Publica - prestari servicii hranire in regim cantina
Anunt de participare numarul 72492/24.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01333
Adresa postala: strada 1 Decembrie1918, nr. 1-3, municipiul Focsani, judetul Vrancea, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620095, Romania, Punct(e) de contact: lupascu florin, Tel.0237224620, Email: [email protected], Fax: 0237224575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestari servicii hranire in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: loc principal de prestare: Blocul alimentar al U.M. 01270 Focsanisi locuri secundare de prestare: punctele de servire a mesei din U.M. 01333 Focsani, U.M. 01535 Focsani, U.M. 01470 Focsani, U.M. 01471 Focsani, U.M. 02280 Cotesti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 926, 666 si 10, 768, 292RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente pana la 12 luni, pe fiecare an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract servicii hranire in regim cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Norma de hrana U/M Cantitatea pentru perioada01.05.009-31.12.2012minimamaximaNorma nr. 1 zi/ om/hrana 41.972Norma nr. 6 zi/ om/hrana 233.490488.711Norma nr. 11 cu 5010 calorii zi/ om/hrana 1.3107.242Norma nr. 11 cu 2 complete a 2505 calorii zi/ om/hrana 1.1569.223Norma 12 B zi/ om/hrana 46, 095172.623Norma 12 C (cu vin) zi/ om/hrana 343710Norma 12 C (cu bere) zi/ om/hrana 1200Norma 12 D (cu apa minerala) zi/ om/hrana 3.92327.089Norma 12 D (cu lapte) zi/ om/hrana 27.39442.317
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 926, 666 si 10, 768, 292RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 28.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi prezentata sub forma Scrisorii de garantie bancara in original, in cuantum de 144, 375.00lei Garantia se depune pana la data de 06.04.2009 ora 10.00
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, prezentarea: - certificatului de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile din teritoriu, care au calitatea de creditor bugetar si certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie, ambele eliberate cu cel mult 10 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf gen, Bil contabil pe 2007 si balanta de verificare la 31.12.2008, Declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a princip serv hranire prest in ultimii 3 ani, recomandari din partea altor beneficiari, declaratie pe propria rasp care va contine inf priv dotarile specifice, utilajele, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indepl contr, decl care va contine inf priv nr mediu, in ultimele 12 luni al pers angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
52
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: pretul unui caiet de sarcini este de 30 lei, plata la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 12:00
Locul: sediul U.M. 01333
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
in prezenta oricarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
compartimentul juridic, U.M. 01333
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 1-3, Localitatea: focsani, Cod postal: 620095, Romania, Tel.0237/224620, Email: [email protected], Fax: 0237/224575
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic, U.M. 01333
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 1-3, Localitatea: focsani, Cod postal: 620095, Romania, Tel.0237/224620, Email: [email protected], Fax: 0237/224575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 12:21