Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii paza si interventie la obiective cu societati specializate de paza si protectie


Anunt de participare numarul 47023/20.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01476 Barlad
Adresa postala: Str. Tecuciului, nr. 1-2, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731199, Romania, Punct(e) de contact: Ionel Neculai Galatanu, Tel.0235427862, In atentia: Florin Pacleanu, Email: [email protected], Fax: 0235427862
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii paza si interventie la obiective cu societati specializate de paza si protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante, conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 105, 139 si 1, 802, 939RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii paza si interventie la obiective militare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare servicii paza si interventie la obiectivele militare conform caietului de sarcini pct. 3
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 105, 139 si 1, 802, 939RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.06.2008 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :22103 lei; garantia de buna executie :10% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Bugetul de Stat prin Ministerul Apararii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din OuG 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitare documente : declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar/certificat echivalent; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OuG 34/2006; certificate de atestare fiscala; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoanele juridice straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OuG 34 / 2006. Operatorii economici vor primi odata cu ridicarea documentatiei de la sediul autoritatii contractante "Chestionarul de securitate", formular pe care il vor completa si inainta la sediul UM 01476 in termen de maxim cinci zile de la ridicarea acestuia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile la datele de 31.12.2005, 31.12.2006, situatia financiara pentru semestrul I/2007, vizate si inregistrate la organele competente (original sau copii legalizate) si balantele de verificare la 31.12.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din documentele solicitate, trebuie sa rezulte o cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) de cel putin 947262 lei; lichiditate generala medie (active circulante/datorii curente x 100) din ultimii trei ani sa fie mai mare de 100% si cu tendinta crescatoare si solvabilitatea patrimoniala medie (capital propriu/total pasiv x 100) pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei declaratii care va furniza informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea fisei privind experienta similara prin care se va face dovada indeplinirii in ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) a cel putin unui contract avand ca obiect prestarea de servicii similare; prezentarea unei recomandari din partea unui beneficiar cu care a incheiat un contract similar; prezentarea dovezii ca detine cel putin un autovehicul pentru interventie, dotat cu proiector, autovehicul care sa asigure accesul si deplasarea in teren accidentat sau framantat; asigurarea personalului de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii; prezentarea dovezii ca detine sau poate obtine, in conditiile legii, cel putin necesarul de armament si munitii pentru prestarea serviciului; prezentarea dovezii ca detine cel putin necesarul de bunuri materiale pentru prestarea serviciului de paza si interventie, conform caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria U.M. 01476 Barlad.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2008 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici care au depus oferta, prin reperezentantii legali sau persoane imputernicite in scris de catre ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al U.M. 01476 Barlad
Adresa postala: strada Tecuciului, nr. 1-2, Barlad, jud. Vaslui, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731199, Romania, Tel.0235427862, Email: [email protected], Fax: 0235427862
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer