Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii pe baza de abonament cu pret pe copie pentru echipamente de copiat


Anunt de participare numarul 1660/09.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Registratura-intrarea B4S1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Ghimis, Tel.021.414.19.56, Email: [email protected], Fax: 021.414.19.55, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii pe baza de abonament cu pret pe copie pentru echipamente de copiat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Prestarea serviciilor se va face la sediul achizitorului din Bucuresti, sectorul 5, strada Izvor nr.2-4.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii pe baza de abonament cu pret pe copie pentru echipamente de copiat XEROX, OCE si TOSHIBA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea de service se va face la echipamentele prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 597, 604RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractele pot fi prelungite 4 luni in anul 2008.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara: -3.500 leiXEROX;2.500 leiOCE;500 leiTOSHIBA, valabilitate 90 zile de la data deschiderii ofertelor.Garantie buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata se va efectua prin ordin de plata emis de achizitor in contul prestatorului, deschis la Trezoreria statului, conform O.G. nr. 120/1999 (M.O. nr. 431/1999).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, se va transmite grupului castigator de ofertanti, odata cu comunicarea rezultatului licitatiei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia de eligibilitate,
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata.
-Certificatul de inregistrare/certificatul constatator emis de ORC de pe langa CCINT cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la RC, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciului solicitat;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere3.Declaratie privind AMC-urile/inst/echip tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a ctr de serv
4.Autorizare producator/reprezentanta zonala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Min 2 ctr de service/intretinere copiatoare, prestate in ultimii 3 ani, pe o perioada de minim 4 luni;2.Lista cu pers tehn de specialitate (min 5 pers-pt echip XEROX respectiv min 3 pers-pt echip OCE si TOSHIBA), calificat in intretinerea/service-ul echip din lista anexa3.Lista cu AMC-urile/inst/echip tehn de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contr de servicii;4.Autorizare din partea producatorului sau a reprezentantului zonal al producatorului pentru efectuare service pe tipurile de echipamente aflate in dotarea Camerei Deputatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56d/158
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa - Intrarea B4S1 din Str. Izvor nr.2-4, in numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2007 11:00
Locul: sediul Camerei Deputatilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentul anunt anuleaza anuntul nr 1302/05.02.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice-Serviciul contractari
Adresa postala: Str. Izvor nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.414.19.56, Fax: 414.19.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2007 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer