Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii pentru aparate de anestezie si de ventilatie mecanica


Anunt de participare numarul 135049/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Nica, Tel. +4 0213193072, Email: [email protected], Fax: +40 213193072, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii pentru aparate de anestezie si de ventilatie mecanica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central ?Dr. Carol Davila?
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 375, 510RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia in functie de punerea la dispozitie a fondurilor bugetare un contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii pentru aparate de anestezie si de ventilatie mecanica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 min 4 buc/max 6 buc;lot 2-min 2 buc/max 4 buc; lot 3 min 1 buc/max 2 buc; lot 4 min 1 buc/max 2 buc;lot 5 min 100 buc/max 115 buc;lot 6 min 4 buc/max 5 buc;lot 7 min 19 buc/max 23 buc;lot 8 min 12 buc/max 18 buc;lot 9 min 8 buc/max 10 buc;lot 10 min 1 buc/max 2 buc;lot 11 min 1 buc/max 2 buc;lot 12 min 4 buc/max 6 buc;lot 13 min 2 buc/max 4 buc; lot 14 min 2 buc/max 4 buc;lot 15 min 28 buc/max 44 buc;lot 16 min 14 buc/max 26 buc;lot 17 min 14 buc/max 22 buc;lot 18 min 4 buc/max 6 buc;lot 19 min 10 buc/max 20 buc;lot 20 min 33 buc/max 44 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 375, 510RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1-42.98, L2-253.13, L3-197.81, L4-447.35, L5-6979.93, L6-499.49, L7-2700.43, L8-7249.57, L9-606.95, L10-199.80, L11-238, L12-298.5, L13-208.55, L14-237.21, L15-2.189, L16-1355.59, L17-1304.64, L18-835.4, L19-477.6, L20-1050, 72lei.Gar de part se const cf art.86 alin.1 din HG 925/2006, prin viram banc sauinstrum de gar emis de o soc banc ori de asig.Pt IMM gar part poate fi const in cuant de 50%.In acest caz dovada const gar part va fi insotita de Declar pe propr rasp privind incadr in IMM.Gar part trebuie sa fie irevoc si emisa in fav SUUMC Dr.C Davila(Str. M Vulcanescu nr.88, sect 1, cod post 010825, Buc, Rom).Per de valab a gar part va fi cel putin egala cu per min de valab a ofert(90zile).Pervalab se va calc incepand cu data lim de depun a ofert.Autorit contr are dreptul de a retine gar part cf art87 din HG 925/06.In masurain care Consiliul respinge contest ca nefond, aut contr va retine contestatorului gar part in cond art 2781 alin 1.In cazul in care ofert opteaza pentru const gar part sub forma scris de gar banc, acest docum trebuie sa fie intocmit cf formular F10 din Sectiunea III Formulare.Viram bancar in fav SUUMC Dr.C Davila, in cazul in care ofert opteaza pentru const gar part prin aceasta modalit, se poate realiza in cont viram RO77TREZ7015005XXX000171 la Trez sect 1 Buc.Ordinul de plata reprez const gar part va fi depus cu cond confirm acestuia de catre banca emit, pana la data deschid ofert.Oper ec va depune diligentele neces const gar part tinand cont ca termen dintre data depun si confirm in extrascont al unitatii este de 4zile lucrat.Dovada const gar part va fi prez in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prez sub forma unui instrum de gar emis de o soc banc ori de asig, iar pt viram banc in cond confirm acestuia de catre organism mai sus mentionat.Aceste dovezi se prez pana cel tarziu la data si ora stabil pentru deschid ofert.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar part in cuantum, forma si avand per de valabil solic in docum de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 5% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare ? asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea Formularului F.1. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completarea Formularului F. 2. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
ATENTIE: daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
-Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010-Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
-Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Reprezentantul A.C. este domnul Ranetti Aurelian Emil.Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: director financiar-contabil Dumitrescu Gheorghe, director administrativ Nedelcu Alexandru, consilier juridic Boboc Daniela, consilier juridic Moldovanu Cristina, Nica Georgeta, Digulescu Petre, Zaciu Adrian, Hera Marius, Tanase Narcis
-Declaratia de participare la procedura-Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
In cazul asocierii, pentru a beneficia de Prevederile Legii 346/2004, fiecare dintre membrii asocierii se va incadra in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
-Informatii privind asocierea-Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
- faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.
Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Acord de subcontractare -Prezentarea Formularului F.6. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.
Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011
Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)-Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta obligatorie:
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului-Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta.
Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniu de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul procedurii de achizitie.
-Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand inobiectul de activitate prestarea serviciilor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
-Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul
-Acord de subcontractareOfertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice pentru reparare, verificare si punere in functiune dispozitive medicale
Cerinta obligatorie: Un sistem de management al calitati: ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari privind etapa finala de lic el-Elem ofert care va face ob procesului de reofert: pretul unitar, fara TVA, in lei/unit de masura-Inform la care vor avea acces ofert in cursul lic el: -Poate fi oprita desf urmat runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA-Ofert pot vedea cea mai buna oferta: DA-Ofert pot vedea nr de part inscrisi la lic: NU-Lic se prelungeste automat in cazul modif clasam: NU-Se va utiliz pasul de lic: NU-Cond in care ofert vor avea dreptul sa lic: lic el se va finaliza dupa desf rundei 2 a lic el;
-nr de runde el: 2;
-lic el va incepe la 2 zile lucrat de la transm invit de part;
-durata rundei este de 1 zi;
-intervalul dintre runde este de 1zi;
-toti oper particip trebuie sa fie inreg online si sa detina certificat de acces in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, in incinta amfiteatrului din Ambulatoriul de specialitate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de catre operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta poate fi retrasa si modificata numai cu respectarea datei limite de depunere a ofertei.Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului si a pierderii garantiei pentru participare.Ofertele sunt declarate intarziate si respinse in sedinta de deschidere daca sunt depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertei sus-mentionata.La sedinta de deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si reprezentantii operatorilor economici care vor prezentao imputernicire din partea societatii comerciale pe care o reprezinta si copie dupa actul de identitate.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Noua propunere financiara se va depune laCompartimentul Documente Clasificate (registratura unitatii), cladirea Comandamentului, etaj 1. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Daca, dupa sedinta de reofertare de la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte prezinta egalitate de preturi, atunci comisia de evaluare va desemna castigatoare oferta a carei pret de pornire a fost cel mai mic.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante ? Oficiul Contencios (Consilier juridic Boboc Daniela)
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel. +40 213195839, Fax: +40 213193072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer