Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTARI SERVICII PRIVIND REVIZIA TEHNICA LUNARA, EXPLOATAREA, DESERVIREA SI INTRETINEREA CURENTA A ECHIPAMENTELOR, INSTALATIILOR ELECTRICE SI DE AUTOMATIZARE CE DESERVESC DJAOV GIURGIU


Anunt de participare numarul 64868/25.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA REGIONALA VAMALA BUCURESTI
Adresa postala: STR. ALEXANDRU IVASIUC, NR. 34-40, SECT. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021823, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU CIOBANU, Tel.201.12.46., Email: [email protected], Fax: 319.35.41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTARI SERVICII PRIVIND REVIZIA TEHNICA LUNARA, EXPLOATAREA, DESERVIREA SI INTRETINEREA CURENTA A ECHIPAMENTELOR, INSTALATIILOR ELECTRICE SI DE AUTOMATIZARE CE DESERVESC DJAOV GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: DJAOV GIURGIU, D.N. 5 - KM 63, JUDETUL GIURGIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTARI SERVICII PRIVIND REVIZIA TEHNICA LUNARA, EXPLOATAREA, DESERVIREA SI INTRETINEREA CURENTA A ECHIPAMENTELOR, INSTALATIILOR ELECTRICE SI DE AUTOMATIZARE CE DESERVESC DJAOV GIURGIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII LUNARE
Valoarea estimata fara TVA: 37, 815.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE PLATILE SE VOR EFECTUA CU OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACTANT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA EMIS DE AFP
CERTIFICAT FISCAL EMIS DE PRIMARIE
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA SI CERTIFICATUL CONSTATATOR
AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE
SITUATIA FINANCIARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
COMPLETARE FORMULARBILANTUL CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA
RECOMANDARI
DECLARATIE PRIVIND DOTARILE SPECIFICE
DOCUMENTE CARE CONFIRMA IMPLEMENTAREA SISTEMULUI CALITATII
DECLARATIE PRIVIND ASIGURAREA CU PERSONAL DE SPECIALITATE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULARMAX 3 RECOMANDARIFORMULARCERTIFICATE SRAC; AUTORIZATII CONEL; ISCIRFORMULAR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 12:00
Locul: SEDIU DRAOV BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer