Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii proiectare faza PT pentru proiectul finantat prin FEADR: canalizare si statie de epurare comuna Pietroasa si modernizare ulite comuna Pietroasa, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 69964/12.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PIETROASA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PIETROASA BIHOR)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 417365, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA TICA, Tel.0259-325811, Email: [email protected], Fax: 0259-325817, Adresa internet (URL): http: //www.primariapietroasabh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii proiectare faza PT pentru proiectul finantat prin FEADR: canalizare si statie de epurare comuna Pietroasa si modernizare ulite comuna Pietroasa, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Pietroasa, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice obtinere avize si acorduriautorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru "Canalizare de epurare comuna Pietroasa, judetul Bihor"
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice obtinere avize si acorduriautorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru "Modernizare ulite comuna Pietroasa, judetul Bihor"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice obtinere avize si acorduri si documentatia pentru obtinere autorizatia de construire;
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 284, 479RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de Participare: 4600 RON;garantia de buna executie 5% din valoarea Contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati mixte/ consortii/ asociatii/ subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Certificat constatatoremis de Registrul Comertului;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
b) a impozitelor si taxelor locale
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat de inregistrare
- Certificat constatatore emis de oficiul registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice si financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani de cel putin 850000 lei (in cazul asocierilor/ subcontractantilor cerinta se poate demonstra luand in considerare resurselor tuturor membrilor)- profitul net conform ultimului bilant contabil anual inregistrat trebuie sa fie pozitiv;
- Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani inregistrate la autoritatile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada capacitatii tehnice pentru categoria "Servicii de arhitectura, servicii de inginerie si servicii integrate inginerie, servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testare si analiza tehnica de care dispune pentru indeplinbirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii trei ani cel putin un serviciu similar in valoare fiecare de minimum 70000 lei- Copii ale contractelor de servicii similare, cu recomandari din partea beneficiarului;
- proces verbal de receptie/predare-primire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3465/11.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare de la sediul Autoiritatii Contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2009 13:00
Locul: Sediul Consiuliului Local Pietroasa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavroipoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Petroasa
Adresa postala: comuna Pietroasa, jud. Bihor, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 417365, Romania, Tel.0259-325817, Fax: 0259-325800
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2008 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer