Licitatie Publica - Prestari servicii reparatii nave
Anunt de participare (utilitati) numarul 123024/01.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic Reparatii, Tel. 0241-601242, In atentia: Florin Chirila, Email: [email protected], Fax: 0241/601242, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestari servicii reparatii nave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Port Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul reprezinta efectuarea tuturor reparatiilor la navele tehnice in functie de programul de reclasificare a navelor RC1, RC2, RK sau reparatiile accidentale RA.Reparatiile se vor executa in conformitate cu listele de lucrari si oferta de pret pentru fiecare nava .Serviciile de reparatii se executa sub supravegherea reprezentantului achizitorului , iar cele care sunt sub incidenta ANR , conform normelor , sub supravegherea inspectorilor ANR(Autoritatea Navala Romana).Prestatorul trebuie sa aiba doc pentru andocarea navelor sau contract ferm de inchiriere a docului pe toata perioada contractului (2 ani) .In cazul in care sunt necesare lucrari necuprinse in Anexa 1 la contract , lucrari suplimentare care vor aparea , acestea se vor negocia intre parti pornind de la tariful orar al manoperei din Anexa 1 , la care se adauga materialele aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
18 nave tehnice care sunt programate pe reparatii in perioada derularii contrcatului-remorchere -3 buc, nava PSI- 1 buc, nava de depoluare? 5 buc, macara plutitoare? 1 buc, salupe? 2 buc, ceam colector? 1 buc, nava colectoare reziduri petroliere? 1 buc, ponton de largare? 2 buc, ponton de manevra geamanduri? 1 buc, nava masuratori hidrografice? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 230, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 18.500 lei, echivalentul a 4.500 euro, constituita in scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in cond. legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind : eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006, calitatea de participant la proceduraCertificat constatator si certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Informatii privind situatia financiaraCifra medie anuala de afaceri pe ultimi trei ani a ofertantului va fi de minim 2.050.000 lei, echivalentul a 500.000 euro;Informatii privind situatia financiara a contractantului
Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
minim un contract de prestare cu activitati similare sau mai multe cumulate , cu o valoare mai mare sau egala de 1.230.00 lei , adica 300.000 euro , raportat la cursul de schimb din data semnarii procesului verbal de receptie .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2011 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2011 11:00
Locul: Sediul CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241/616 003, Fax: 0241/606 597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APM SA Constanta, Serviciul Juridic
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. 0241-601704, Fax: 0241-601671
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2011 14:46