Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii reparatii nave


Anunt de participare (utilitati) numarul 135212/07.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic Reparatii ? Achizitii Publice, Tel. +40 241601649, In atentia: Florin Chirila, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN APMSA , Sucursala Nave Tehnice Portuare
Adresa postala: Incinta Port Constanta , Cladire Dana 0, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Nave Tehnice Portuare, Tel. +40 241601224, In atentia: Dl.Niculae STANCA , Director Sucursala, Email: [email protected], Fax: +40 241601044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ? Administratia Porturilor Maritime ?SAConstanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Registratura ? cam. 217, Tel. +40 241601138, Fax: +40 241619512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestari servicii reparatii nave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Docul prestatorului si Dana 0 a Portului Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul reprezinta efectuarea tuturor lucrarilor de reparatii la nave solicitate de autoritatea contractanta in functie de programul de reclasificare a navelor (RC1, RC2 , RK si a reparatiilor accidentale RA).Lucrarile pentru care se va prezenta oferta sunt cuprinse in Anexa 1( lucrari pe unitatea de masura pentru navele dinAnexa 2, Anexa 3 si pentru celelalte nave ale companieiin cazul reparatiilor accidentale sau a altor lucrari), Anexa 2(lucrari de doc pentru navele specificate in anexa )si Anexa 3(lucrari mecanice pentru navele specificate in anexa), pentruo perioada de 1(un) an de zile de la semnarea contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volumul lucrarilor de reparatii la navele companiei sunt trecute in Anexa 1 , Anexa 2 si Anexa 3 , anexe cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 190, 054EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 12.400 lei, echivalent a 2.850 euro(1euro=4, 35 lei).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor..Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ordin de plata in contul autoritatii contractante: nr. RO61ABNA1400264100079932 sau nr.RO83BRDE140SV06373001400; scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau din strainatate (se va prezenta in anexa traducerea legalizata si va fi prezentata in original); Formularul D10, sau orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari.Pentru participarea la procedura este obligatorie constituirea garantiei de participare. Daca plata se face prin ordin de plata, suma respectiva trebuie sa apara in contul CN APM SA(extrasul de cont din ziua anterioara).Comisia de evaluare va respinge oferta candidatului/ofertantului , in cadrul sedintei de deschidere , daca aceasta nu face dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art.87(1)HG 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera garantia de participare in conformitate cu prevederile art.88 HG 925/2006.Cuantumul din garantia de participare pe care autoritatea contractanta o va retine contestatorului in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 lit.b, este de 4.200lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001lei. Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului de prestari servicii(valoare fara TVA)pe toata durata de valabilitate a acestuia. Modul de constituire: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, sau Instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania, sau Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante deschis la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de min 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite(5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea declaratiei privind eligibilitatea?Formularul 12A; Decalaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea declaratiei pe propria raspundere?Formularul 12BNota: La solicitarea autoritatii contractante ofertantul are obligatia de a prezenta certif. constatatoare din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/ candidaturile.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea declaratiei pe propria raspundere ? Formularul 12C; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006: Prezentare Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 dinOUG 34/2006(conform-Formularului 12G).Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director General: Andrei Aurelian POPA, Director General Adjunct: Mihai GHEORGHIADE, Sef Serviciu Tehnic Reparatii?AP? Florin CHIRILA, Responsabil achizitie: Ion BUZEA; Participarea cu oferta independenta: Prezentare Certificat de participare ca oferta independenta( conform Formularului 12E) Persoane juridice romane: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal, cu date actualizate, eliberat cu cel putin 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului include executia de lucrari conform cod CPV solicitat; Nota: Pentru a fi valabil certificatul constatator va fi prezentat in original , in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul « si va fi in termen la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice straine: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documenteleprezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, precum si traducerea acestora de catre persoane sau institutii autorizate .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani a ofertantului va fi de minim 1.240.000 lei( 1euro=4, 35lei), echivalentul a 285.000 euro, calculata ca media aritmetica a cifrelor de afaceri anuale la cursurile medii de schimb lei/euro valabile pentru anii 2009, 2010, 2011.
Se vor prezenta bilanturile contabile inregistrate la DGFP la 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele competente si daca exista
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii executate in ultimii trei ani , insotita de certificari de buna executie , care va continevalori , perioada si locul de prestare a serviciilor , modul de indeplinire a obligatiilor , beneficiari ? Formularul 12F;
Ofertantul va prezenta Formularul B3, prin care se va face dovada finalizarii in ultimii trei ani cel putin a unui contract de prestare cu activitati similare, cu o valoare de :413.250 lei , adica 95.000 euro , raportat la cursul de schimb din data semnarii procesului verbal de receptie .Se pot cumula si mai multe contracte a caror pret insumat sa fie de echivalentul a 95.000 euro. Recomandari din partea altor beneficiari /clienti.
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima completarea- Formularului 12H.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului , detinute sau inchiriate , pe baza de precontract sau orice alta forma .
Ofertantul va prezenta :
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ?Formularul 12I
Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si ale persoanelor responsabile , inclusiv CV-urile
Daca este cazul, se va prezentaDeclaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora , conform Formularului B10 , din Sectiunea a IV-a, a acordurilorde subcontractare precum si a formularelor care trebuie prezentate de subcontractantii care vor avea o pondere de 10% in indeplinirea contractului.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001, sau echivalente.
Certificate emise pentru protectia mediului ISO 14001, sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 11:00
Locul: Sediul CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise si a copiei actului de identitete
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca pe primul loc se claseaza mai multe oferte care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Criteriul de atribuire a contractului de prestari servicii este pretul cel mai mic rezultat din insumarea tuturor cotatiilor la lucrarile cuprinse in Anexa 2 (Lucrari de doc ) si Anexa 3 ( Lucrari mecanice).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256 indice 2 litera b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania NationalaAdministratia Porturilor Maritime SA Constanta - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601671, Email: [email protected], Fax: +40 241619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer