Licitatie Publica - Prestari servicii Sistem Informatic de Managementul Documentelor, a portalului WEB si realizarea unei Infrastructuri securizate Hardware si Software la nivelul Consiliului Judetean Gorj
Anunt de participare numarul 47433/24.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Stricescu Daniela, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii Sistem Informatic de Managementul Documentelor, a portalului WEB si realizarea unei Infrastructuri securizate Hardware si Software la nivelul Consiliului Judetean Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Consiliului Judetean Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii Sistem Informatic de Managementul Documentelor, a portalului WEB si realizarea unei Infrastructuri securizate Hardware si Software la nivelul Consiliului Judetean Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 332, 057RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 4000 lei si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri PHARE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/20062. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/20064. Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, (original sau copie legalizata).
5.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea ultimului bilant contabil vizat siinregistrat de organele competente, precum si acontului de profit si pierdere
2.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Copiei dupa certificarea Microsoft Gold Certified Partner.
2.Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani, insotita de declaratia pe propria raspundere privind confirmarea serviciilor3.Formularprivind experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, incheiat cu o autoritate a administratiei publice locale
Se va prezenta recomandarea din partea beneficiarului4.Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.)a acelor utilaje, echipamente, mijloace de transportce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de achizitie, insotita de lista
5.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, -CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
- Copie dupa contractele de colaborare ale persoanelor de specialitate cuprinse in lista, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului. Se va depune un angajament scris, pe propria raspundere, potrivit caruia isi vor indeplini obligatiile asumate prin contractul de colaborare pana la finalizarea contractului.
- Copie dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale specialistilor MCSE.
- Copie dupa atestarea sau diploma absolvire a unui curs pentru persoana specializata in managementul proiectelor.
6.Declaratie privind subcontractanti. Se vor atasa contractele de subcontractare
7.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul IT
8.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractului de prestari servicii similare incheiat cu o autoritate a administratiei publice localesa fie de cel putin 110.000 lei, inclusiv TVALista trebuie sa cuprinda minim: - 2 specialisti certificati MCSE (Microsoft Certified System Engineer)- 1 persoana specializata in managementul proiectelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
70%
Descriere:
2.
Instrumente utilizate pentru indeplinirea cerintelor legate de analiza si modelarea proceselor
3%
Descriere:
3.
Standarde si metodologii utilizate pentru documentarea si simularea proceselor (BPMN, Monte Carlo)
4%
Descriere:
4.
Documentarea proceselor mentionate cu ajutorul metodei matematice de simulare Monte Carlo
4%
Descriere:
5.
Gradul de flexibilitate a sistemului
4%
Descriere:
6.
Gradul de integrare a sistemului cu alte sisteme externe
5%
Descriere:
7.
Indeplinirea unor proiecte de analiza a proceselor de lucru pentru institutii publice
7%
Descriere:
8.
Competente in utilizarea instrumentelor formale de analiza si modelare a proceselor de lucru
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: }n urma unei solicitari scrise.Plata se va face la casieriesau prin OP in contul RO27TREZ33624510220XXXXX. Cod fiscal 4956057
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 12:00
Locul: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei nr.2-4, Tg-Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoane imputernicite de operatorii economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: Tg-Jiu, str. Victoriei, nr.2-4, jud Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253-214006, Fax: 0253-212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 16:14