Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii sociale pentru copiii din centrul de plasament de tip familial Vingard


Anunt de participare numarul 25850/30.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: p-ta. Iuliu Maniu nr. 20, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Marcel Oprean Crasoveanu, Tel.0258818266, Email: [email protected], Fax: 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii sociale pentru copiii din centrul de plasament de tip familial Vingard
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: la locatia oferita de furnizorul privat de servicii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea de servicii sociale pentru 12 copii din centrul de plasament de tip familial Vingard
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85311300-5 - Servicii sociale pentru copii si tineri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestarea de servicii sociale pentru 12 copii din centrul de plasament de tip familial Vingard
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din bugetul propriu al D.G.A.S.P.C. Alba catre furnizorul privat de servicii dupa un grafic de plati negociat la semnarea contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- complectarea formularului "informatii generale"
- complectarea formularului "declaratie privind eligibilitatea"
- complectarea formularului "declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181" din OUG 34/2006
- prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare din punct de vedere profesional sau autorizatia de functionare
- prezentarea unor documente care dovedesc ca furnizorul privat de servicii este acreditat sa ofere servicii sociale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unor beneficiari din care sa rezulte imaginea fidela a situatiei economico-financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea unui document (contract conventie) din care sa rezulte ca furnizorul privat de servicii a prestat servicii similare in ultimii trei ani
- furnizorul privat de servicii prebuie sa faca dovada disponibilitatii unui imobil. Imobilul poate fi proprietatea furnizorului privat de servicii sau cu titlu de folosinta gratuit sau inchiriat pe o perioada de cel putin un an care sa permita derularea proiectului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6658/27.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii autoritatii contractantesau in contul RO71TREZ00224680220xxxxx deschis la Trezoreria Alba Iulia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2007 10:00
Locul: sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai furnizorilor de servicii sociale cu imputernicire si cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anual
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba
Adresa postala: str. Iuliu Maniu nr.24, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258813510, Email: aberghea @just.ro, Fax: 0258813510
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str. Iuliu Maniu nr.20, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258818266, Email: [email protected], Fax: 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer