Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prevenirea criminalitatii si cresterea sigurantei cetateanului prin monitorizare video


Anunt de participare numarul 120613/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sannicolau Mare
Adresa postala:  str. Republicii nr.15, Localitatea:  Sannicolau Mare, Cod postal:  305600, Romania, Punct(e) de contact:  PRIMAR GROZA DANUT, Tel. 0256370366, Email:  [email protected], Fax:  0256370350, Adresa internet (URL):  www.sannicolau-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prevenirea criminalitatii si cresterea sigurantei cetateanului prin monitorizare video
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: teritoriul orasului SANNICOLAU MARE JUD. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prevenirea criminalitatii si cresterea sigurantei cetateanului prin monitorizare video: furnizarea si punerea in functiune a unei retele digitale de inregistrare video
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32333200-8 - Camere video (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati produse : - conform specificatiilor din Documentatia de atribuire (Caietul de sarcini).
- Furnizareain totalitate a echipamentelor prevazute in caietul de sarcini;
- Amplasarea echipamnetelor de supraveghere in locatiile prevazute in caietul de sarcini (inclusiv bransamentele electrice);
- Punerea in functiune a retelei digitale de inregistrare video (instalatia de televiziune cu circuit inchis);
- Efectuarea probelor si testelor neceasare;
- Instruirea gratuita cu privire la utilizarea echipamentelor a unui numar de 2(doua) persoane desemnate de catre autoritatea contractanta cu atributii in derularea prezentului proiectSistemul de supraveghere video va fi astfel conceput pentru a realiza urmatoarele functii: - asigurarea monitorizarii prin camere video a zonelor de interes;
- stocarea imaginilor video;
- asigurarea unei autonomii de functionare prelungite.-Instalatia de televiziune cu circuit inchis cuprinde 35 camere de luat vederi ?day and night? de rezolutie MegaPixel (intre 160x120 si 2048x1536 pixeli), 2 PC pentru monitorizare in timp real, 2 monitoare 27? si 15 inregistrare de retea (NVR), 5 acces point-uri, 16 switch-uri de retea (conform caietului de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 496, 740RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 28000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
se vor respecta prevederile contractului de finantare nr.1111/10.12.2010 dintre autoritatea contratanta si AM POR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale : Declaratie privind calitatea de ofertant: Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: declaratie privind eligibilitatea: formulareleA-E- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritorialapentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea taxelor si impozitelor locale de catre societate ;
- Certificat de atestare fiscalaemis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei;
- Certificat de Cazier fiscal pentru societate.
- Certificatele vor fi valabile la data deschiderii ofertei.
- Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006)
- Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana.Certificatele vor fi valabile la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 1496000 lei.-- Bilantul contabil (depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2008; 31.12.2009 si la 31.12.2010- Lista obligatiilor contractuale in desfasurare, daca este cazul - Ofertantul va prezenta: Scrisoare de bonitate din partea unei bancieliberata cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei (original). Scrisoarea de bonitate trebuie sa cuprinda: - date privind deschiderea conturilor de catre operatorul economic, rulaje prin conturi;
- operatorul economic figureaza/nu figureaza in CIP, istoricul incidentelor de plati majore inregistrate la CIP.- indicatorii de bonitate pe care ofertantul trebuie sa-i indeplineasca conform datelor din situatiilefinanciare la 31/12/2010.- Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca poate avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minim 300.000 lei (20 % din valoarea estimata a contractului).Asigurarea de cash-flow se va demonstra prin: - adresa din partea unitatii bancare (in original) prin care se va atesta faptul ca ofertantul poate avea acces la resursereale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare)pentru o valoare cel putin egala cu suma de solicitata, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.- Ofertantul va prezenta: Formularul de identificare financiara anexat completat pentru fiecare banca unde acesta are deschis cont bancar (in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse dinultimii 3 ani , insotita de certificari din partea beneficiarilor2 - Experienta similara: - contracteavand obiecte similarevaloarea contrcatului similar sa fie de cel putin 375.000 lei, excl TVA-Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: - Formular experienta similara: - contractul sau comanda in copie legalizata sau copie "conforma cu originalul" siprocesal-verbal de receptie la terminarea contractului -recomandare din partea altor beneficiari- - orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc..3.-Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere: - Personalul propus pentru realizarea contractului: Anexa la formularul I, insotita de CV-urile si atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare, pentru persoanele responsabile cu realizarea contractului: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul: Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului)
- Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent);
- Certificari privind implementarea sistemul de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent);
- Certificari privind implementarea sistemul de protectie a muncii (conform standardului OHSAS 18001 sau echivalent).
- Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa respecte obligatiile legale referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii pe durata realizarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de finalizare a contractului
10%
Descriere: termen de finalizare a contractului
3.
garantia
10%
Descriere: garantia acordata produselor si serviciilor
4.
termenul de interventie
15%
Descriere: termenul de interventie in perioada de garantie
5.
termenul de remediere
15%
Descriere: termenul de rem a def in perioada de garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire 8527/13.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Centre urbane? - Contract de finantare nr. 1111/10.12.2010.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
fonduri nerambursabile 98%bugetul propriu al autoritatii contractante 2%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 , sector 3 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despreun act al aut. contr.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Republicii nr. 15, Localitatea:  Sannicolau Mare, Cod postal:  305600, Romania, Tel. 0256370366, Email:  [email protected], Fax:  0256370350, Adresa internet (URL):  www.sannicolau-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2011 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer