Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor judetene din judetul Giurgiu (inchiriere mijloace de mecanizare si mijloace de transport, achizitionare de materiale chimice si antiderapante, carburanti si lubrefianti) - baza de deszapezire nr. 3 E


Anunt de participare numarul 67714/31.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Pana Lidia, Tel.02464594, In atentia: Lupu Maria, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor judetene din judetul Giurgiu (inchiriere mijloace de mecanizare si mijloace de transport, achizitionare de materiale chimice si antiderapante, carburanti si lubrefianti) - baza de deszapezire nr. 3 EST pentru urmatoareleperioade estimate:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene de pe teritoriul Judetului Giurgiu - Baza de deszapezire nr. 3 EST
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 103, 953 si 215, 157RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: prima perioada estimata: 01.12.2008 - 31.12.2008; a doua perioada estimata: 01.01.2009 - 15.03.2009; a treia perioada estimata: 15.11.2009 -31.12.2009
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor judetene din judetul Giurgiu (inchiriere mijloace de mecanizare si mijloace de transport, achizitionare de materiale chimice si antiderapante, carburanti si lubrefianti) - baza de deszapezire nr. 3 EST
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietelor de sarcini pentru perioadele estimate: 01.12.2008 - 31.12.2008;01.01.2009 - 15.03.2009;15.11.2009 -31.12.2009
Cantitate minima conform anexelor nr.1 la caietele de sarciniCantitate maxima conform anexelor nr.2 la caietele de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 103, 953 si 215, 157RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare - 3.800 lei; garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Consiliului Judetean Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire:
- decl. pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din sit. prev. la art. 180si 181 din O.U.G. nr. 34/2006
- certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste daca soc. are datorii, cf. balantei de verificare, la data de 31.10.2008
- certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste daca societatea are datorii, la data 30.11.2008
- decl. privind calitatea de participant la procedura
- certficat de inmatriculare CUI
- certificat constatator emis de O. R.C./Autor. de funct./ altele echivalente, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire:
- fisa de , ,informatii generale cu declararea Cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
- bilanturile de verificare contabila la 31 decembrie 2005; 2006; 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire:
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat
- decl. referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijl. de transport si alte mijloace fixe
- informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti/asociati si specializarea acestora;
- declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2008 14:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, parter, camera 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios administrativ, contracte si arhiva din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str.Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel.0246/215685, Email: [email protected], Fax: 0246/216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer